Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-19, 20:22
  #30313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Greta kan inte ljuga. Oj vad jag skulle skratta om MP och Greta bildade en allians och Greta började skvallra noga vad de tänker göra! Det skulle sänka MP under FI:s nivåer!
Många i Miljöpartiet tror, att om Greta kommer med på deras valsedel, så skulle Miljöpartiet få dubbelt så mycket röster. Så Greta har en mycket bra förhandlingsposition, ifall hon skulle få lust att börja förhandla, men detta är helt och hållet hennes eget val. Greta lär vilja även vara aktivist och lär vilja fortsätta att resa och att demonstrera både nationellt och interenationellt, vad som än händer! Den nyfikna tjejen vill även lära sig mycket mera!
__________________
Senast redigerad av inspiratoeren 2020-04-19 kl. 20:35.
2020-04-19, 20:30
  #30314
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Många i Miljöpartiet tror, att om Greta kommer med på deras valsedel, så skulle Miljöpartiet få dubbelt så mycket röster. Så Greta har en mycket bra förhandlingsposition, ifall hon skulle få lust att börja förhandla, men detta är helt och hållet hennes eget val. Greta lär vilja även vara aktivist och vilja fortsätta att resa och att demonstrera både nationellt och internationellt , vad som än händer! Den nyfikna tjejen vill även lära sig mycket mera!

Tack för dina extremt nyttiga extra kommentarer!!

Greta har kritiserat ALLA politiker hur länge nu? 2 år?

Så om Greta blev en politiker, så skulle hon protestera mot sig själv? Eller äntligen fatta, vad är det som politiker kan och inte kan göra!

Greta tror att politiker är diktatorer, det är helt klart med tanke på vad hon har sagt/skrivit, och hon har ingen aning hur politik fungerar (som de flesta som har slutat 9:n till hennes försvar)

Greta skulle suga som politiker och det vet du! Hon har ingen aning hur vanliga medborgare som arbetar och har räkningar lever.

Annars finner jag att det skulle vara komiskt om Greta började vara politiker och fick demonstrationer mot sig själv!!
__________________
Senast redigerad av Gretanol 2020-04-19 kl. 20:35.
2020-04-19, 20:31
  #30315
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Intalar du dig själv?
Greta är synonymt med pinsamt, men jag antar att precis som andra Greta fanatiker så har du en förutbestämd bild/ideologi.
Jag har en "förutfattad" bild av greta-konspirationfolket och än så länge stämmer den bilden in i minsta pixel. Jag tror det kommer stämma ända fram till galningarna växt upp och skaffat sig ett liv.
2020-04-19, 20:34
  #30316
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Säger en när många klimatmodeller redan har fallerat. Minns du Gretas 2graders mål som blev plötsligt 1.5 graders?

Nej. Men vi här är bra på att göra det.
Så vad vill du att jag ska konspirera om idag?

Kanske att Greta smittade sin farfar med korona som dog?
Inget har fallerat, däremot kryper vi allt närmare exakta mätningar och tider för olika händelser mm. Om vi skall överleva som civilisation måste vi lyssna på experterna, så som Greta säger.

Det klär dig inte alls att visa din avundsjuka så öppet med att skämta allvarligt om döden. Det är nästan pinsamt att se.
2020-04-19, 20:39
  #30317
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Många i Miljöpartiet tror, att om Greta kommer med på deras valsedel, så skulle Miljöpartiet få dubbelt så mycket röster. Så Greta har en mycket bra förhandlingsposition, ifall hon skulle få lust att börja förhandla, men detta är helt och hållet hennes eget val.

Oj, vad roligt det blev plötsligt.

Vad skulle Greta kräva tro?
2020-04-19, 20:41
  #30318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Jag har en "förutfattad" bild av greta-konspirationfolket och än så länge stämmer den bilden in i minsta pixel. Jag tror det kommer stämma ända fram till galningarna växt upp och skaffat sig ett liv.

Menar du galningarna som är införstådda hur extremt naiva vissa är?
Skaffa sig ett liv, vad syftar du på, att man blir mörkrädd hur ett så pass medialt juvenilt koncept ens får andrum?
2020-04-19, 20:42
  #30319
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Inget har fallerat, däremot kryper vi allt närmare exakta mätningar och tider för olika händelser mm. Om vi skall överleva som civilisation måste vi lyssna på experterna, så som Greta säger.

Det klär dig inte alls att visa din avundsjuka så öppet med att skämta allvarligt om döden. Det är nästan pinsamt att se.

Kan du visa oss några modeller som har överlevt mer än 10-15år?
Du kan ju börja med att svara om Gretas fallerade 2 graders mål att börja med.

Du liksom Greta har inga data/källor att bekräfta det du säger? (jag tror jag vet svaret när du skrev "överleva som civilisation...case closed)

Väntar med spänning på att se dina data/källor för att övertyga oss som inte förstår!
__________________
Senast redigerad av Gretanol 2020-04-19 kl. 20:45.
2020-04-19, 20:49
  #30320
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Oj, vad roligt det blev plötsligt.

Vad skulle Greta kräva tro?
Är upp till henne. Eventuella förhandlingar lär hon främst vilja sköta själv!
2020-04-19, 20:51
  #30321
Medlem
Gretanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Är upp till henne. Eventuella förhandlingar lär hon främst vilja sköta själv!

Det tror jag säkert!

Mera lön?
Ledarstol??
Eller att alla ska tycka som hon för att de har inte förstått allvaret på det sättet som Greta gör?
2020-04-19, 21:13
  #30322
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Det tror jag säkert!

Mera lön?
Ledarstol??
Eller att alla ska tycka som hon för att de har inte förstått allvaret på det sättet som Greta gör?
Greta är både bestämd och viljestark, så om det skulle bli en förhandling, får nog Miljöpartiet vara generösa på allvar, om det ska bli en överenskommelse!
2020-04-19, 21:29
  #30323
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gretanol
Kan du visa oss några modeller som har överlevt mer än 10-15år?
Du kan ju börja med att svara om Gretas fallerade 2 graders mål att börja med.

Du liksom Greta har inga data/källor att bekräfta det du säger? (jag tror jag vet svaret när du skrev "överleva som civilisation...case closed)

Väntar med spänning på att se dina data/källor för att övertyga oss som inte förstår!
Kan inte visa något sådant pga detta:
Citat:
Tänk på att tråden handlar om Greta, inte om miljöproblemen primärt.
Men det står dig fritt att ta reda på det själv utan att posta det i tråden!
2020-04-19, 21:32
  #30324
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Menar du galningarna som är införstådda hur extremt naiva vissa är?
Skaffa sig ett liv, vad syftar du på, att man blir mörkrädd hur ett så pass medialt juvenilt koncept ens får andrum?
Jag menar de ännu ej uppväxta konspirationsteoretikerna. Jag är dock rädd för att de aldrig kommer växa upp. De kommer bara att byta ämne när de upptäcker att Greta haft rätt hela tiden.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback