Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-28, 04:01
  #17653
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
I Gretas inre finns liksom en kristall där det finns en såskopp hos andra...

Säg inte diamant......de är ju kols andra av tre former. 🤦🏾‍♂️

Så efter Kanada blir det söderut i ett flertal veckor i liveboken Greta sails west ?
2019-09-28, 06:25
  #17654
Avstängd
wwrs avatar
Så Greta är i Montreal nu. Hur reste hon dit? (Jag medger att jag inte hängt med.)
Åtminstone USA:s tåg går ofta på diesel.
2019-09-28, 06:33
  #17655
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
Säg inte diamant......de är ju kols andra av tre former. 🤦🏾‍♂️

Så efter Kanada blir det söderut i ett flertal veckor i liveboken Greta sails west ?

Upplys gärna Greta om att hon är en kolbaserad livsform.
2019-09-28, 06:48
  #17656
Medlem
60 000 i Greta-demo i Stockholm enligt SVT. Och så verkar de intervjua en journalistkompis Kristina Mattsson, 59. Gammal beprövad metod så man får de rätta svaren.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...bara-en-planet
2019-09-28, 07:09
  #17657
Medlem
AB fortsätter med sin tydliga linje antingen eller, att personen ifråga pratar sanning är irrelevant i och med det inte är i enlighet med agendan. Tydligt exempel att man blir lynchad om ifrågasätter det minsta lilla.

https://www.aftonbladet.se/tv/a/2968...et-ar-ovardigt
2019-09-28, 07:23
  #17658
Medlem
Klimatprotester över hela världen. Tror ni detta är spontant? Det är organiserat och finansierat precis som denna marionett-Greta.

Är svenskar så jävla efterblivna att ni inte kan se att detta är ett PR-trick. Det är inte en gräsrotsrörelse.

Bankmaffian vill att ni glömmer bort konsekvenserna av massinvandringen. Ena det korkade folket mot ett fiktivt hot.
2019-09-28, 07:26
  #17659
Medlem
Läs det här ni bortskömda snorungar som har precis allt. Ni har inte en susning om hur bra ni har det. Men ni vill till varje pris rasera vår välfärd varsågod ha ett bra liv i framtiden för er och era stackars barn. Ett gott råd föd inga barn till den värld som ni kommer att skapa. Ni borde skämmas. Sen kan ni ju försöka bli flyktingar till kina men de kommer säkerligen inte att ta emot er. Domen mot Greta kommer att bli hård i framtiden var så säker och ni kommer att ångra er när sverige ligger i spillror.

https://mises.org/wire/greta-thunber...91b7-228734273
2019-09-28, 07:39
  #17660
Medlem
Som tur är finns det hopp det finns barn med något innanför pannbenet

https://www.facebook.com/groups/1180...9453422041839/
2019-09-28, 08:01
  #17661
Medlem
Soterns avatar
Greta Thunberg har anmält fem länder till FN:s barnrättskommitté. Tror hon att hon är världshärskare, eller?
Och hur fan kan hög koldioxidhalt kränka barn?
Är där ingen som kan ta ner henne på jorden?
2019-09-28, 08:42
  #17662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
De starka och onda krafter som styr i bakgrunden kallas fysikalisk realitet: fossila bränslen ökar co2-halten som höjer medeltemperaturen 3 grader varje gång halten fördubblas. Varken djur eller växter är anpassade för den medeltemperatur vi har idag och co2-halten är högre än på flera miljoner år.

So, united behind the laws of nature.
Du stackars vilseledda barn du är hjärntvättad men du vet tyvärr inte om det. Antingen kommer du att vakna upp eller så kan du fortsätta lalla runt i livet som en idiot. Du är pinsam
2019-09-28, 09:03
  #17663
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Så Greta är i Montreal nu. Hur reste hon dit? (Jag medger att jag inte hängt med.)
Åtminstone USA:s tåg går ofta på diesel.
Ursäkta att jag upprepar frågan, men den är viktig. Det har gjorts stor affär av att hon seglade över Atlanten. Då måste man självklart följa upp vilka färdmedel hon fortsatt väljer. Jag har inte kunnat hitta detta. Så kan någon vara hygglig och hjälpa till?

Hur reste Greta till Montreal?
2019-09-28, 09:04
  #17664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Greta Thunberg har anmält fem länder till FN:s barnrättskommitté. Tror hon att hon är världshärskare, eller?
Och hur fan kan hög koldioxidhalt kränka barn?
Är där ingen som kan ta ner henne på jorden?

Tror och tror, hon blir bjuden till möten med världshärskare och får hålla tal, hon är världens mest inflytelserika tonåring osv.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback