2019-01-24, 20:59
Medlem
Kanske lite udda grej att vara nyfiken på men dom ser så jävla verklighetstrogna ut. Nu brukar jag inte vara i sexbutiker men dom sexleksaker jag har sett, har inte så verklighetstrogna penisar.

Dom gör väl inte dom i SGI?

I serien Future man så hade dom typ 30 cm penis. Knappast verkligt och jag har sett flera komedi filmer med jättepenisar. Bara nyfiken hur dom ser så jävla riktiga ut.
Citera
2019-01-24, 21:14
Medlem
Psyko-Kodiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Kanske lite udda grej att vara nyfiken på men dom ser så jävla verklighetstrogna ut. Nu brukar jag inte vara i sexbutiker men dom sexleksaker jag har sett, har inte så verklighetstrogna penisar.

I serien Future man så hade dom typ 30 cm penis. Knappast verkligt och jag har sett flera komedi filmer med jättepenisar. Bara nyfiken hur dom ser så jävla riktiga ut.
De klipper in en sk stuntkuk. Alltså en annans kuk.
Citera
2019-01-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko-Kodiak
De klipper in en sk stuntkuk. Alltså en annans kuk.

Haha det hade vart något men knappast med dessa jättepenisar.
Citera
2019-01-24, 22:07
Medlem
Hittade denna om filmpenisar. https://www.marieclaire.com/celebrit...-in-movies-tv/

Står inget om vad dom proteserna är gjorda av tyvärr.
Citera
2019-01-24, 23:20
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Det är någon som helt enkelt skulpterat den. Sen har den gjutits i ett material som passar scenen. Ska den ha tyngd och slänga och dänga som en riktig så är silikon det bästa. Väldigt naturtroget. Ska den, så att säga, trotsa tyngdlagen så är skumlatex bättre. Väger betydlig mindre och kan lättare fås att peka norrut..

SGI?
Citera
2019-01-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Det är någon som helt enkelt skulpterat den. Sen har den gjutits i ett material som passar scenen. Ska den ha tyngd och slänga och dänga som en riktig så är silikon det bästa. Väldigt naturtroget. Ska den, så att säga, trotsa tyngdlagen så är skumlatex bättre. Väger betydlig mindre och kan lättare fås att peka norrut..

SGI?

Väldigt bra gjort, ser riktigt bra ut. Konstigt att inte sextillverkare har samma äkthet.

SGI eller CGI är alltid så osäker hur det stavas då folk ibland både skriver med S eller C.
Citera
2019-01-25, 01:25
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Väldigt bra gjort, ser riktigt bra ut. Konstigt att inte sextillverkare har samma äkthet.

Har med kostnad att göra. Att skulptera något så realistiskt kostar precis så mycket som man tror. Det tar lång tid och kräver mycket dyra material. Ingen ensam hemmafru har nog lust att betala så mycket pengar. De köper inte sånt för att titta på det trots allt. Och då behövs inte superrealism.

Citat:
SGI eller CGI är alltid så osäker hur det stavas då folk ibland både skriver med S eller C.

Bara att ha i åtanke att C:et står för Computer. Computer Generated Images. Vad skulle S:et stå för? Ge nästa person som stavar det SGI en örfil vettja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in