Citat:
Ursprungligen postat av
AnybodyOutThere
Väljer att svara dig eftersom jag också har varit inblandad i diskusssionen. Se mina fetade svar efter varje påstående
Tack för bra svar
AnybodyOutThere 
Orkade inte svara själv när jag läste det.
Otroligt att vissa anser sig ha tolkningsföreträde och vränger det man skriver trots att man skriver kanske, troligen, troligen inte, med största sannolikhet, om, ingen vet osv.
Jag står för det JAG tycker och här tycker alla en väldigt massa och vi ska få tycka.
Att börja dilla om förmildrande omständigheter för att han sköt barnen i sömnen är bara så sjukt.
Det finns inga i mina ögon för han har mördat barnen och det är sjukt att mörda sina barn och det är ännu sjukare att någon ser det som en förmildrande omständighet att dom sov.
Sen drar någon upp Dalaröpappan som eldade upp sina barn när dom var vakna och det skulle vara värre. Ja det var värre men han väntade tills dom sov och han trodde väl troligen att dom skulle tas av röken först, men den äldsta dottern vaknade av värmen från elden. Han planerade aldrig att elda upp dom vakna heller och det vet man om man har läst fupen.
Att sedan tolka mina påståenden som "Men du har dessutom uttolkat att SR använde sig av en musköt från forntiden med blött krut?" visar ju bara att personen har huvudet under armen.
Ingen vet vilket vapen SR använde. Använde han hagelgeväret på nära håll behövde han knappast sätta två skott i varje barn, det första räckte.
Använde han ett kulvapen utan magasin så måste han troligen ladda om och det tar en stund och KANSKE var han skakis för det han höll på att göra och lite fumlig... vem vet?
Sen blir det värre. "Och så kan du lägga av med att kalla
andras seriösa åsikter som sjuka för att man tolkar olikt dig eller gör en rättelse."
Jag har sett många seriösa åsikter här och den postarens åsikter hör inte till dom.
En man blir lämnad. Han är svartsjuk och kontrollerande och har aldrig varit noga med troheten.
Det finns postare här som känner SR och/eller känner vänner till SR och Karin, som har lämnat trovärdig information om just det.
Den informationen utgår jag ifrån plus hans live och då här det för mig helt klart att detta var hämndmord och inget annat.
Jag är i min fulla rätt att tro det utan att få på skallen i långa utlägg där det mesta jag har skrivit ska förvrängas och förlöjligas. Vi är på ett diskussionsforum!
Är du lite paranoid kanske när du tror på fullt allvar att mitt inlägg var riktat till dig
Xbaser?
Jag svarade faktiskt på inlägg gjorda av
AnybodyOutThere
(FB) 3 personer har hittats döda i Sala, 2019-01-23