Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-22, 21:14
  #445
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Varför inte starta en separat tråd om henne? Hon är inte topic här. Den här tråden handlar om Erik Wennerström.
Den här Erik är bortplockad nu, det är inte den här gulliga islam-maskottjejen. Det är det som det handlar om. De har inte samma krav på henne som på Wennerström, vet du varför? Kan du förklara det?
Citera
2019-01-22, 21:24
  #446
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Nu får vi sansa oss lite nu. Erik Wennerström blev inte utesluten. Den kriminelle Samhallmuppen och tillika kåkfararen Runar Filper som är riksdagsman för SD hjälpte honom lite på traven. Han är duktig och lojal den där Filper. Erik tog sitt förnuft till fånga och avgick "frivilligt". Så går det till i SDs Värmlandsdistrikt.



Erik Wennerström är kriminell och svensk. Den som inte tycker att han ska representera medborgarna efter att ha "skämtat lite" om att landets statsminister borde mördas är troligtvis mer än lovligt SD-blivna. Nu avgick han "frivilligt". Exit Wennerström.



Du tror inte det under alla tider har varit tämligen opportunt att åtminstone skenmässigt följa tidens moralnormer? Att Erik Wennerström inte klarade av detta in sin kriminella hjärna tyder på att SD är starkt ur takt med tiden.



Ja, röstar man på Smutsdemokraterna med den bakgrunden är man inte vidare smart. Erik Wennerström kan vi ju inte deportera även om vi vill. SD vill deportera alla utlänningar om de bara kunde.

Erik Wennerström är en kriminell och SD-anhängare. SD-riksdagsmannen Runar Filper är en förhärdad brottsling som suttit inne för sina våldsbrott. Värmland verkar vara en plantskola för olämpliga företrädare för SD. Erik Wennerströms totala brist på omdöme tyder på det.

Vad är det här för villfarelser? Knarkar ni på den röda fronten konstant, eller måste ni ljuga patologiskt?

Anledningen till att jag lämnade SD bakom mig var just för att de inte vill utvisa babbeaner.
Citera
2019-01-23, 04:52
  #447
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Vad är det här för villfarelser? Knarkar ni på den röda fronten konstant, eller måste ni ljuga patologiskt?

Anledningen till att jag lämnade SD bakom mig var just för att de inte vill utvisa babbeaner.

Erik Wennerström lämnade för att han insåg att hans handlande var oacceptabelt även inom SD. Att du lämnade för att du motsätter dig förbud att utvisa "bebbeaner" är ditt personliga val.

Eriks bevekelsegrund är nog en helt annan. Vad är för övrigt en "babbean" är det något slags cirkusdjur som blev olagligt nu efter årsskiftet typ som en Elefant eller något?
Citera
2019-01-23, 05:00
  #448
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Den här Erik är bortplockad nu, det är inte den här gulliga islam-maskottjejen. Det är det som det handlar om. De har inte samma krav på henne som på Wennerström, vet du varför? Kan du förklara det?

Erik avgick "frivilligt". Det är inte liktydigt med att bli "bortplockad". Erik insåg att han var hopplöst ur takt med tiden med sin "grabbiga Höhö-delning" på FB av SD-blivna mordönskningar mot statsministern.

Man kan säga att Erik tog sitt troligtvis mycket klena förnuft till fånga. Smutsdemokraterna kan borsta av sig och gå vidare.
Citera
2019-01-23, 05:05
  #449
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
En advokat påpekade att Krister Pettersson inte är dömd för mordet på Palme. Han kom ur arbetarklassen och vara sosse påpekas det.

Hur kan det då vara så allvarligt att önska en rättshaverist åter i livet?

Det ligger väl närmare till hands att tro på uppståndelse efter döden om man röstar på KD. Det var kanske därför som Erik Wennerström avgick från sina förtroendeuppdrag i SD och bytte parti till KD?

KD ett parti där uppståndelse efter döden är inbäddat i partiprogrammet.

För övrigt finns inga belägg för att CP var rättshaverist. Det har ingen advokat eller ens sosse påstått.
Citera
2019-01-23, 07:28
  #450
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det ligger väl närmare till hands att tro på uppståndelse efter döden om man röstar på KD. Det var kanske därför som Erik Wennerström avgick från sina förtroendeuppdrag i SD och bytte parti till KD?

KD ett parti där uppståndelse efter döden är inbäddat i partiprogrammet.

För övrigt finns inga belägg för att CP var rättshaverist. Det har ingen advokat eller ens sosse påstått.

Visst var han rättshaverist om man tänker på att han blev uthängd och avrättat många gånger trots frikännande. Han kunde ju aldrig leva ett normalt liv igen om han hade velat det.
Citera
2019-01-23, 19:01
  #451
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Erik avgick "frivilligt". Det är inte liktydigt med att bli "bortplockad". Erik insåg att han var hopplöst ur takt med tiden med sin "grabbiga Höhö-delning" på FB av SD-blivna mordönskningar mot statsministern.

Man kan säga att Erik tog sitt troligtvis mycket klena förnuft till fånga. Smutsdemokraterna kan borsta av sig och gå vidare.
Politiker som schabblat brukar normalt erbjudas att avgå själva, även smutsdemokrater. Givet SD:s senare historik känner jag mig hyfsat säker på att han hade blivit kickad annars. Det kvittar om han avgick själv eller om han fick kicken. Det där vet du inners inne men du låtsas att det är viktigt så att du kan missförstå och byta ämne. Erik är borta och sosse-maskoten är kvar. Visst är det för att sossarna tycker det är synd på en gullig mångfalds-maskot, man behöver inte ha så höga krav på dem eller hur?
Citera
2019-01-25, 00:42
  #452
Medlem
Cazeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Haha tror du jag är den enda eller? Svara på mitt inlägg istället. Blev du ägd eller? Du är precis som andra socialdemokratiska svenskar, egoistiska som fan. "Så länge det inte drabbar mig". Hahaha.

Nej det är du inte. Och du kommer vara den som kommer åka med tåget!

Jag kommer stå och kolla på. Kanske ge dig ett "hej då"! Eftersom jag... enligt dig är en socialdemokratisk svenska... med egoistiska problem.... Lycka till!
Citera
2019-01-25, 00:45
  #453
Medlem
Cazeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Erik Wennerström lämnade för att han insåg att hans handlande var oacceptabelt även inom SD. Att du lämnade för att du motsätter dig förbud att utvisa "bebbeaner" är ditt personliga val.

Eriks bevekelsegrund är nog en helt annan. Vad är för övrigt en "babbean" är det något slags cirkusdjur som blev olagligt nu efter årsskiftet typ som en Elefant eller något?

Han gick för han hade fel. Sluta. Jävla skit snack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback