Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-22, 21:18
  #13
Avstängd
Intressant att detta diskuteras. Rådande princip säger att samtliga filmer som släpps och har släppts de senare åren infekterats av SJW ideal.

Man förstör all underhållning genom att tvinga in genus och feminist budskap.

Ta den terminator film som nu spelas in. Hade höga förväntningar, Cameron själv inblandad. Dessutom har han sagt att vi ska "glömma filmerna som släppts efter T2". Vi börjar alltså historien där judgement day slutade.

Var fantastisk musik i mina öron tills jag insåg att vi kommer att få en könlös "Lesbinator" inte en terminator.
Citera
2019-01-22, 21:26
  #14
Medlem
kodsnickrarns avatar
Iron Sky
Citera
2019-06-24, 23:14
  #15
Avstängd
Tittade på trailern till Terminator Dark Fate. Filmen släpps i Oktober och kommer förmodligen att kunna läggas till i listan.
Citera
2019-10-08, 11:02
  #16
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Tittade på trailern till Terminator Dark Fate. Filmen släpps i Oktober och kommer förmodligen att kunna läggas till i listan.
Arnold ska visst vara med i den, undrar i hur många sekunder. Trailern var avskräckande, minst sagt. Så ja, det stämmer.
Citera
2019-11-04, 23:29
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Arnold ska visst vara med i den, undrar i hur många sekunder. Trailern var avskräckande, minst sagt. Så ja, det stämmer.

För att citera mig själv så har filmen nu släppts och kan definitivt läggas till i listan!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback