Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-19, 15:19
  #1
Medlem
Frozenpills avatar
Hur vanligt är det med kvinnor som går till Thaisalonger för att få"Extra"? Det är nåt jag blev nyfiken på när jag var på min vanliga Thaisalong för behandling senast. Där känner jag tjejerna väldigt väl och har min favorit som jag bokar.
När jag kom stod det ett par damstövlar där man skor av sej, jag tog plats i ett av dom två rummen där min massös satte igång på mej.
Efter halva tiden när jag ligger på rygg börjar jag höra en del ljud genom den tunna väggen till andra rummet,jag tittar upp på min tjej som leende sätter fingret över munnen och fnissade. Nu koncentrerade vi oss åt varandra men hörde ett välkänt ljud som man hör när kvinnor har det skönt.
När jag är klar går jag till duschen där möter jag en rödblommig medelålders kvinna med ett badlakan surrat runt sej.
Jag duschade tog på mej satte mej hos dom tre tjejerna pratade över ett glas vatten och en apelsin, det började närma sej stängningsdags och ägarinnan till stövlarna dök inte upp så jag tackade för mej å gick.
När jag kom till bilen ringde jag ett samtal under tiden ser jag hon med stövlarna komma ut från salongen, tittade snabbt höger.. vänster innan hon skyndsamt avlägsnade sej.

Min fråga är, finns det någon här som känner till om det här fallet var en ovanlig tillfällighet eller om det är vanligt förekommande?
Citera
2019-01-19, 16:11
  #2
Medlem
Jag har faktiskt frågat några thaitjejer på salongerna men de säger att de bara ger extra till män och inte tjejer.
Men tror det är hyfsat förekommande iaf i Stockholm och Göteborg.
Fast thaitjejerna kanske inte berättar att de gör det.

Minns att en tjej skrev i rec tråden för länge sedan att hon blivit pullad av thaimassöskan.

Sen vet man ju inte hur många tjejer som vill ha det.

Men hoppas det är några tjejer som berättar om sina upplevelser.
Eller om de får frågan ibland från massösen.
Citera
2019-01-20, 10:57
  #3
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag har faktiskt frågat några thaitjejer på salongerna men de säger att de bara ger extra till män och inte tjejer.
Men tror det är hyfsat förekommande iaf i Stockholm och Göteborg.
Fast thaitjejerna kanske inte berättar att de gör det.

Minns att en tjej skrev i rec tråden för länge sedan att hon blivit pullad av thaimassöskan.

Sen vet man ju inte hur många tjejer som vill ha det.

Men hoppas det är några tjejer som berättar om sina upplevelser.
Eller om de får frågan ibland från massösen.
Kan kanske vara så att dom säger det för att du är en man, men på den här salongen jag går på har haft samma tre tjejer minst ett halvår,så den här kvinnan hade kanske fixat till en relation.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback