Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-18, 21:55
  #1
Medlem
Judarna har högst IQ i världen, men endast IQ förklarar inte hur man kan vara framstående på alla områden. Det behövs också drivkraft, vilken i judarnas fall nästintill verkar övermänsklig.

Så varifrån kommer denna övermänskliga drivkraft? Vad driver judarna?
Citera
2019-01-18, 22:00
  #2
Medlem
genom att de blev fördrivna från sitt land och förföljda så fick de en ny devis att följa nämligen att göra det allra bästa du kan i det samhället du befinner dig i. Det är drivkraften.
Citera
2019-01-18, 22:01
  #3
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Judarna har högst IQ i världen, men endast IQ förklarar inte hur man kan vara framstående på alla områden. Det behövs också drivkraft, vilken i judarnas fall nästintill verkar övermänsklig.

Så varifrån kommer denna övermänskliga drivkraft? Vad driver judarna?

De drivs av sitt hat emot oss "goys", inte svårare än så.

En del tror även att de dyrkar satan och får kraft därifrån, men det är jag osäker på då jag inte är troende. Att de är onda är fastslaget dock.

Visste du att vampyr-myten är grundad på judar som kidnappade europeiska barn och ritualslaktade de och drack deras blod?
__________________
Senast redigerad av Ygg3 2019-01-18 kl. 22:03.
Citera
2019-01-18, 22:03
  #4
Medlem
TopDogs avatar
De kanske på riktigt är Guds utvalda folk.
Citera
2019-01-18, 22:04
  #5
Medlem
Rullandegalnings avatar
Prova att vara förtryckt ett tag så tror jag du jobbar hårdare över lag, desto lättare du har det, desto mindre kamp har du i dig generellt.. tror jag
Citera
2019-01-18, 22:05
  #6
Medlem
Alla områden?? Kan du nämna några??
Citera
2019-01-18, 22:06
  #7
Medlem
Rullandegalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ygg3
De drivs av sitt hat emot oss "goys", inte svårare än så.

En del tror även att de dyrkar satan och får kraft därifrån, men det är jag osäker på då jag inte är troende. Att de är onda är fastslaget dock.

Visste du att vampyr-myten är grundad på judar som kidnappade europeiska barn och ritualslaktade de och drack deras blod?


Källa på ditt sista påstående tack 😂
Citera
2019-01-18, 22:07
  #8
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Alla områden?? Kan du nämna några??

Sexhandel med östeuropeiska kvinnor.
Citera
2019-01-18, 22:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygg3
Sexhandel med östeuropeiska kvinnor.
Ok
Citera
2019-01-18, 22:11
  #10
Medlem
Israel snittar 95 IQ.
Citera
2019-01-18, 22:14
  #11
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ok
'

Porrindustrin är ett annat bra närliggande exempel.

Av en ren och skär slump kan man hitta borgarjuden bakom nästan allt skadligt i västvärlden.
Citera
2019-01-18, 22:20
  #12
Medlem
Israel är omgivet av länder som hatar dem...

Det är en drivkraft till innovation, släpper de ner garden och "slappnar av" så är de illa ute. De måste hela tiden utveckla sig.

Det kan omöjligtvis vara en slump att så många av nobelpristagarna är judar heller. Men i dagens klimat är det väl lika förbjudet att säga att denna folkgrupp är mer intelligenta som att en annan folkgrupp är mindre intelligenta (googla James Watson om ni inte förstår).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback