Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-23, 23:11
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Och? Jag kan väl fan inte veta hur lång tid dem olika folkgrupperna kommer eller kommer inte ut på arbetsmarknaden.
Att jag använde 10 år har jag bara själv läst att det skulle taga likadant med den gamla nu 10 åriga undersökning som låg till grund och där det då visades att utländska kärringar som bott 15 år i Sverige inte kunde prata det svenska språket.

Verkar dumt att du uttalar dig om något du inte vet. Sen var ditt mål att svartmåla men eftersom du presenterar informationen fel så skönmålar du istället.
Citera
2019-01-24, 23:50
  #146
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryu-Hayabusa
Och det landet har ju en "tradition" så... det kommer att urarta snart och då
kommer det bli bråkigt värre.
Landet har en tradition av att folket lyder, så de kommer väl tyvärr att underkasta sig och de tyska kvinnorna får dra på sig hucklen eller bli stenade. Sorgligt nog.
Citera
2019-01-25, 00:33
  #147
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutankhuman
https://affes.wordpress.com/2019/01/...a-val-ar-2022/

Tabellen visar hur det ser ut i Sveriges kommuner och det ser illa ut för svensken. I kommun efter kommun börjar andelen invandrarmän mellan 15 och 44 år bli över 50%. Den svenske mannen trängs undan, i sitt eget land. Södertälje fick över 50% redan 2007, Västerås får det antagligen någon gång kring 2030. I Flen passeras 50%-gränsen 2021 och i Helsingborg blir det 2022. I Filipstad blir det 2027 och i Eskilstuna 2023. Också i lilla Ockelbo blir svenska män mellan 15 och 44 år en minoritet år 2026. Och i Ljusnarsberg 2024.

Fattar ni svenska män att ni är totalt rövknullade? Er framtid är som hanrejer där ni sitter hemma och spelar Fortnite medan invandrarna knullar era kvinnor som föder små mulattbarn och era gener försvinner. Den framtida svensken utgörs av gener från svenska kvinnor och invandrarmän. Era gener spolas bort från genpoolen. Och dom flesta av er gav upp utan den minsta fight. Hur känns det att vara en sån looser i sitt eget land?

Fy fan. Jag har sett den där tidigare, men förträngt den. Det är bisarrt det som pågår och jag tror inte längre på en civiliserad lösning. Sista chansen för det var 2018.




Citat:
Ursprungligen postat av axioms
kolla hur det gick med balkan och mångkulturismen där. Krig i åratal och Jugoslavien uppdelat till flera länder. Vilket land är bra på mångkulturism? turkiet/kurder? Israel/palestiner? Det blir alltid krig och bråk

Mångkultur kommer aldrig gå. Alla vet det.




Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
FN har verkliget skrivit om "replacement migration", dvs att de vill ersätta de vita människorna i Europa. Ser man på många skolklasser idag så inser man snabbt att så är fallet och samhället kommer se annorlunda ut i framtiden.

Man kan fråga sig varför FN vill fasa ut vita människor och jag misstänker att det har att göra med att västeuropeer inte har varit enkla att hjärntvätta till lydiga kommunister. Ser man på t.ex. Kina så lyckades de men i europa arbetar de för fullt men det går långsamt och fler och fler inser faran med kommunismen. Lösningen är att ta bort de vita människorna för då ska de få sin världskommunism, eller det är vad de tror.

Kommer kommunisterna vara mer framgångsrika med araberna tro?

Vita, kristna västvärlden har hållit "de" stången. När vi sänker garden har "de" lömskt passat på och fort går det.

Man ska komma ihåg att Europa har en lång enormt blodig och våldsam historia. Jag räknar inte ut Europa ännu, men det kommer inte bli snyggt.
Citera
2019-01-25, 01:03
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Jag trodde aldrig att jag skulle yttra bokstäverna BSS i mitt liv. Men då, på 80-talet, var jag en ung och naiv tonåring. Invandrarna i Sverige var få. Det fanns nazister som misshandlade dem. Jag hade inte för mitt liv kunnat ana att mångkultur var något dåligt. Nu sår vi här, i slutet av 2010-talet och vi ber och kräver att vi vill ha tillbaks Sverige. BSS fast utan rasistförtecken. För det gick inte så bra. Jag ser varje dag många fler invandrare än svenskar (Malmö). Det är ingen mysig ”the Big Apple”-känsla (jag vet fö inte hur det är NY). Det är kaos. Det är hotfullt. Jag som svensk känner mig sakta men säkert utknuffad ur mitt eget land. Jag blir rasistisk behandlad, vilket jag menar kan vara bara en sån sak att ett gäng mena står och glor hotfullt på en. Andra råkar ut för mycket värre saker. Du går inte trygg som svensk nattetid i Malmö. Jag tror inte för en sekund att gamla sossarna om vi går tillbaks till folkhemmet skulle acceptera det här. Jag tror gamla tidens sossepolitiker tittar ner på oss från himlen och gråta. Jag tror faktiskt inte någon hädangången politiker med ett uns av hederlig i sig skulle vilja ha det här. Dagens politiker däremot verkar skygga för problemet, kanske bor de i helsvenska områden själva och förstår inte vilken tragik det här är.

Du lever således i din egen skapelse.
Sverige går under pga svaga och naiva människor.

Hade fler svenskar haft lika mycket klarsynthet i sig som de personer som gick ut med BSS på 80-talet så hade det här aldrig hänt.
BSS handlande aldrig om att misshandla några invandrare men propagandan ifrån statstelevisionen med sina skinskallerepotage handlade definitivt om det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback