Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-17, 04:18
  #1
Medlem
jay.simpsons avatar
Det spekuleras nu i det värsta tänkbara Maria Ferm (Mp) som migrationsminister. Vad innebär det för integration och invandring, vad innebär det för Sverige som nation. Jag kan se det framför mig alla länder förutom Sverige klassas som en krigszon vips har vi fri amnesti. FN:s migrationsavtal blir svensk lag likt FN:s barnkonvention.

Citat:
Ursprungligen postat av expressen.se
Så kan ministrarna få byta portfölj
Anders Lindberg tror vidare att nuvarande gymnasieministern Anna Ekström (S) får utvidgat ansvar och blir ny utbildningsminister när Gustav Fridolin (MP) lämnar. Han tror även att Maria Ferm (MP) blir ny migrationsminister, en post som tillhört Heléne Fritzon (S).


https://www.expressen.se/nyheter/oms...-som-minister/

Är detta vad Löfvén menar med ansvar i migrationspolitiken?

Tack vare Mp som fullt vuxna män fick gymnasieamnesti.
__________________
Senast redigerad av jay.simpson 2019-01-17 kl. 04:21.
Citera
2019-01-17, 06:27
  #2
Avstängd
53280s avatar
Hon är för politisk ladda för den posten. Dessutom är hon knarkare, därav en säkerhetsrisk att ha som minister.

Lennart geijer(s) fick inte köpa barnhoror på Malmskillnadsgatan eftersom de ansågs vara en säkerhetsrisk emot viggen projektet.
__________________
Senast redigerad av 53280 2019-01-17 kl. 06:35.
Citera
2019-01-17, 06:32
  #3
Medlem
tryggtochbras avatar
Verkar osannolikt att sossarna skulle tillåta ett sådant sänke på en så känslig position, men man kan ju hoppas. Stor underhållning att se S försöka hantera det.
Citera
2019-01-17, 06:34
  #4
Medlem
Bizmarcks avatar
I så fall tar jag livet av mig.
Då får det räcka.
Citera
2019-01-17, 06:35
  #5
Moderator
Chantres avatar
Redan 2016 låg hon högt i förhandstippningarna till statsrådspost.

https://nyheter24.se/nyheter/politik...bettingbolaget

Förra valet blev vi i Malmö av med Karolina Skog från Malmöpolitiken. Kan vi ha lika stor tur med att bli av med Katrin Stjernfeldt Jammeh den här gången?

Någon av de två från Skåne borde ju inkvoteras nu om Fritzon från Skåne försvinner ur regeringen.
Citera
2019-01-17, 06:37
  #6
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Redan 2016 låg hon högt i förhandstippningarna till statsrådspost.

https://nyheter24.se/nyheter/politik...bettingbolaget

Förra valet blev vi i Malmö av med Karolina Skog från Malmöpolitiken. Kan vi ha lika stor tur med att bli av med Katrin Stjernfeldt Jammeh den här gången?

Någon av de två från Skåne borde ju inkvoteras nu om Fritzon från Skåne försvinner ur regeringen.

Stockholm mest inkompetenta politiker någonsin Daniel Hellden(mp) ryktas bli minister. Men kakistokrater har också rätt till att ministrar något annat vore diskriminering åt gruppen kakistokrater.
Citera
2019-01-17, 07:02
  #7
Medlem
Bengrots avatar
Hemska tanke, den kvinnan är skvatt galen. Förmodligen så har överdoserat kokainintaget.
Citera
2019-01-17, 09:12
  #8
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Det spekuleras nu i det värsta tänkbara Maria Ferm (Mp) som migrationsminister. Vad innebär det för integration och invandring, vad innebär det för Sverige som nation. Jag kan se det framför mig alla länder förutom Sverige klassas som en krigszon vips har vi fri amnesti. FN:s migrationsavtal blir svensk lag likt FN:s barnkonvention.



https://www.expressen.se/nyheter/oms...-som-minister/

Är detta vad Löfvén menar med ansvar i migrationspolitiken?

Tack vare Mp som fullt vuxna män fick gymnasieamnesti.

Om detta är sant så kommer flyktingkrisen 2015 att framstå som rena förspelet. Ferm är helt sinnessjuk, och vill ge asyl till hela världens flyktingar.
Citera
2019-01-17, 10:04
  #9
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
I så fall tar jag livet av mig.
Då får det räcka.
Håll ut, doftar konservativ majoritet nästa val. Hoppas det blir snart bara, 2022 är nog alderens för sent.
Citera
2019-01-17, 10:06
  #10
Medlem
Förhoppningsvis är det bara Anders Lindbergs önsketänkande. Sossarna lär vilja ha en av sina egna på den här posten för att kunna driva en något mer sansad politik. Å andra sidan måste de nu tampas med fyra massinvandringsfanatiska samarbetspartier istället för bara ett som tidigare, så det är inte omöjligt att de faller till föga. Centern ser nog hellre Ferm än Fritzon som migrationsminister t.ex.
Citera
2019-01-17, 10:18
  #11
Avstängd
För mina barn och barnbarns skull,
gode satan låt det inte hända!
Dessa verklighetsfrånvända miljömuppar har skadat Sverige mer än
vad som rimligen borde vara tillåtet!
Citera
2019-01-17, 11:42
  #12
Medlem
farbror Svens avatar
dubbelpost
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback