Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-17, 01:05
  #1
Medlem
Behöver tips på vad man kan ha framme på bordet som dekoration och att bjuda på.
Har sett vissa har en skål med karameller men har jag det så äter jag själv upp skiten. Frukt drar till sig flugor och håller inte länge.
Citera
2019-01-17, 05:52
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volldteckt
Behöver tips på vad man kan ha framme på bordet som dekoration och att bjuda på.
Har sett vissa har en skål med karameller men har jag det så äter jag själv upp skiten. Frukt drar till sig flugor och håller inte länge.
Skönt att höra att finns fler med lika dålig karaktär som jag, jag äter inte bara upp godiset utan frukten också. Har försökt med ostkrokar och popcorn, lika där. På något konstigt sätt hamnar det alltid i min mage.
Numera har jag flytande ljus i skålen, ibland kompletterat med blommor. Det är åtminstone inte ätbart.
Citera
2019-01-17, 06:43
  #3
Medlem
Bizmarcks avatar
Kondomer i olika färger och storlekar.
Citera
2019-01-17, 06:46
  #4
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Vi har en skål full med tärningar i olika färger och former.

Faktiskt så ser det rätt trevligt ut, och det går alltid att få fram en tärning, om man behöver.
Citera
2019-01-17, 06:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Kondomer i olika färger och storlekar.
Kanske vore nåt, hört att det finns ätbara.
Citera
2019-01-17, 07:07
  #6
Medlem
Ta fram godiset lagom tills gästerna kommer, när de har gått hem får man äta upp allt själv😁
Citera
2019-01-17, 07:09
  #7
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Kanske vore nåt, hört att det finns ätbara.

Ja. Gärna använda kondomer.
Citera
2019-01-17, 07:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Ta fram godiset lagom tills gästerna kommer, när de har gått hem får man äta upp allt själv😁

Alternativt att man köper godis/karameller som man själv inte tycker om.
Citera
2019-01-17, 07:19
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Alternativt att man köper godis/karameller som man själv inte tycker om.

Dom brukar en iallafall tugga på när godissuget sätter in..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback