Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-01-19, 16:34
  #37
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Säg bara att du är ett glädjeflicka. Horunge är mycket värre.

Horunge? Det är väl TS och inte hennes morsa det gäller?
Citera
2019-01-19, 19:58
  #38
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Haha du skulle vara ett intressant studieobjekt! Jag menar det måste vara svårt att hitta en mer lättkränkt människa
Jag förstår att det kan kännas jobbigt att höra någon få betalt för att ligga när man inte får ligga själv, det är okej <3

OnT: Kom tillbaks när du har ett svar på min fråga (Hjälp till den svagbegåvade: bidragstagare är inte ett jobb).

Hahaha, svar på tal!
Citera
2019-01-20, 09:41
  #39
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Haha du skulle vara ett intressant studieobjekt! Jag menar det måste vara svårt att hitta en mer lättkränkt människa
Jag förstår att det kan kännas jobbigt att höra någon få betalt för att ligga när man inte får ligga själv, det är okej <3

OnT: Kom tillbaks när du har ett svar på min fråga (Hjälp till den svagbegåvade: bidragstagare är inte ett jobb).

Det var du som blev sur först, nice try. Lätt för dig att först bli sur på mig, sedan när jag blir sur tillbaka så kommer du och säger att jag är lättkränkt. Säger detsamma.

Har kommit med ett svar på din fråga redan, men respektlösa individer som dig vill håna de som hjälper snarare än att ta till dig. Om du inte vill ta del av tipsen så är det ju bara att strunta i dem, förstår inte syftet att dryga och håna folk som hjälper till. Tackar för mig.

edit: För övrigt, bidragstagare är inte ett jobb nej. Men ett påhittat jobb är inte ett jobb heller, förstår du? Det jag föreslog var bidragstagare för att få in extra pengar eftersom du ändå inte skattar för inkomst från prostitution. Extrapengar är extrapengar, du behöver inte tacka mig. Sedan kan du säga att du vunnit pengar för att täcka hålet om folk undrar hur du har så mycket pengar.
Då åsyftade jag att om du gör så, så slipper du bekymra dig över att försöka hitta på och ljuga för andra att du har ett jobb. Hoppas du fattar vad jag menar nu.

Men du kan ju försöka hitta på ett jobb istället som du har, helt i onödan som du har och behöva täcka upp det och komma med nya rövarhistorier livet ut eftersom en sån lögn kommer kräva fler lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hahaha, svar på tal!

Du kanske ska läsa allt som skrevs, det var ju hon som blev sur först bara för att jag kom med tips. Började med att personen blev sur på mig för att hon inte gillade mina tips. Inte så uppskattat att bemötas med sarkasm och irritation helt oprovocerat när man tar sin tid och hjälper någon i deras egna tråd. Inte sant?
__________________
Senast redigerad av Brunbevern 2019-01-20 kl. 10:04.
Citera
2019-04-02, 21:41
  #40
Medlem
Hyddan92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Hej eskorter och övriga!

Har börjat fundera på vad jag ska säga till mina föräldrar att jag jobbar med, mina lögner har hittills inte varit bra.

Behöver en lögn som förklarar:
-Oregelbundna tider
-Om de skulle möta mig på stan fullt sminkad och fixad
-Relativt bra inkomst
-Ett jobb som inte kräver en lång utbildning (och helst inte inom IT)

Vad säger ni andra eskorter (som inte har ett heltidsjobb att "skylla" på) till föräldrar och vänner?
Tar tacksamt emot tips även om de inte skulle träffa in på alla ovanstående punkter. Tänker mig någon form av konsult kanske?

Var inte eskort i samma stad som dina föräldrar bor i.
Citera
2019-04-02, 21:48
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Hej eskorter och övriga!

Har börjat fundera på vad jag ska säga till mina föräldrar att jag jobbar med, mina lögner har hittills inte varit bra.

Behöver en lögn som förklarar:
-Oregelbundna tider
-Om de skulle möta mig på stan fullt sminkad och fixad
-Relativt bra inkomst
-Ett jobb som inte kräver en lång utbildning (och helst inte inom IT)

Vad säger ni andra eskorter (som inte har ett heltidsjobb att "skylla" på) till föräldrar och vänner?
Tar tacksamt emot tips även om de inte skulle träffa in på alla ovanstående punkter. Tänker mig någon form av konsult kanske?

Varför förklara? Om du trivs, säg ingenting. Ditt privatliv är ditt. Du berättar väl inte i detalj vilka du legat med. Respektera ditt eget privatliv
Citera
2019-04-04, 06:44
  #42
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Hej eskorter och övriga!

Har börjat fundera på vad jag ska säga till mina föräldrar att jag jobbar med, mina lögner har hittills inte varit bra.

Behöver en lögn som förklarar:
-Oregelbundna tider
-Om de skulle möta mig på stan fullt sminkad och fixad
-Relativt bra inkomst
-Ett jobb som inte kräver en lång utbildning (och helst inte inom IT)

Vad säger ni andra eskorter (som inte har ett heltidsjobb att "skylla" på) till föräldrar och vänner?
Tar tacksamt emot tips även om de inte skulle träffa in på alla ovanstående punkter. Tänker mig någon form av konsult kanske?

Ta nåt som just du är bra på eller intresserad av, som du kanske nämnt för föräldrarna i barndomen så att det verkar trovärdigt. Pianolärare kan ju passa fast bara om du kan spela piano.

De eskorter jag känner har ingen kontakt med föräldrarna, och någons föräldrar känner till det.

Eller så kan du väl hitta på att du gått nån kurs i kostlära eller Reiki-healing eller nåt, och att du gör sånt lite här och där. Eller extraknäcker som sekreterare.

Att vara sminkad, är det verkligen udda i Sverige numera? Har islamiseringen verkligen gått så långt? Säg att du är makeupartist då?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback