Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-21, 11:19
  #253
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Av de äktenskap som slutar i skiljsmässa har de flesta varat i runt sju år?
Källa på det? Jag känner till medelåldern (som är 11,4 år) men typvärdet (som du hänvisar till) eller medianåldern är okänd för mig.
Citera
2019-01-21, 12:53
  #254
Medlem
Asklords avatar
Vilket svin han är som inte nöjer sig med 5 barn! Nej fy fasen, var glad att han inte gnäller över dom tre bastarderna.
Citera
2019-01-21, 13:53
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Vilket svin han är som inte nöjer sig med 5 barn! Nej fy fasen, var glad att han inte gnäller över dom tre bastarderna.

Vad snackar du om?
Citera
2019-01-21, 17:29
  #256
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad snackar du om?

Ibland vet jag inte ens själv. Då får andra lida.
Men ärligt talat så såg jag inte att du är gravid, vilket ändrar det hela till att din man beter sig som en idiot. Han får ta sitt ansvar och inse att han är lika delaktig.
Citera
2019-01-21, 17:37
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Ibland vet jag inte ens själv. Då får andra lida.
Men ärligt talat så såg jag inte att du är gravid, vilket ändrar det hela till att din man beter sig som en idiot. Han får ta sitt ansvar och inse att han är lika delaktig.

Så han är en idiot för att jag är gravid?
Citera
2019-01-21, 17:41
  #258
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Så han är en idiot för att jag är gravid?

Han är en idiot för att han ville ha fler barn, men sen när du väl blir gravid så vill han inte längre.
Citera
2019-01-21, 17:43
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Han är en idiot för att han ville ha fler barn, men sen när du väl blir gravid så vill han inte längre.

Ja, det är konstigt om inte annat. Det går ju inte att ändra på det nu. Först var det han som ville men sedan tyckte att han att det blev för jobbigt.
Citera
2019-01-21, 20:30
  #260
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad menar du med att du gjort det varje gång? Jag är inte så långt gången men abort är inget alternativ för mig.

Nähe men då får du ju faktiskt stå ut med vetskapen att han inte vill ha fler barn.
Finns 3 mammor bara i min stad som har "okejat" att fadern inte ska vara en del av ungens liv.
Fast en av dom har iofs ångrat sig och outat honom på facebook när hon insett att hon inte klarar det själv.

Med varje gång menar jag varje gång en kvinna sagt hon är gravid med mitt barn har jag sagt nej och gått vidare.
Citera
2019-01-22, 05:28
  #261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Nähe men då får du ju faktiskt stå ut med vetskapen att han inte vill ha fler barn.
Finns 3 mammor bara i min stad som har "okejat" att fadern inte ska vara en del av ungens liv.
Fast en av dom har iofs ångrat sig och outat honom på facebook när hon insett att hon inte klarar det själv.

Med varje gång menar jag varje gång en kvinna sagt hon är gravid med mitt barn har jag sagt nej och gått vidare.

Ja och han får stå ut med att jag är gravid. Det kan han ju inte ändra på.
Citera
2019-10-03, 18:36
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Fem barn med fem olika män och det sjätte på väg... jag säger då det... stackars barn.

Herregud fan Ida du tar fan priset 6ungar med 6olika män stackars barnen !!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback