Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-31, 00:19
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vigilate
Fast med den teorin kan man ju påstå att svenskarna har 50% gener från Mellanöstern, Asien och Afrika. Om 30 år kommer 80-90% av ”svenska” generna att vara icke-svenska. Hur känns det att vara så icke-europeisk?

Så om 70 procent av befolkningen som nu bor i Sverige, är svenskar genetiskt sett (medan 30 procent inte är det), hur får du det till att om endast 30 år, så skulle enbart svenskarnas andel av befolkningen ha sjunkit till 10-20 procent? Skulle massa svenskar dö ut på enbart 30 år? Fattar inte vad du menar? Eller menar du att typ alla svenska kvinnor enbart skulle föda barn med personer med invandrarbakgrund (inte ens med det scenariot skulle svenskarna på 30 år hinna sänkas från 70 procent till 20-30 procent)?
__________________
Senast redigerad av Against-modernity 2019-03-31 kl. 00:32.
Citera
2019-03-31, 15:15
  #14
Medlem
D_V_Ss avatar
Hur beter sig turkar?

Allt jag vet om albaner är att de verkar kunna italienska flytande samt att en i senaste EM hette Kukeli i efternamn.
Citera
2019-04-19, 12:18
  #15
Medlem
Trilecces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olsen24
De beter sig precis som turkar dessa albaner. Bara i ljusare form! Någon som vet vad detta beror på? Kulturellt och alla andra aspekter verkar det som att albanerna efterliknar turkarna.
Rättning: Kosovoalbaner ska det stå. Albaner skiljer sig från kosovo ottomanerna. Sen så finns det riktiga albaner i Kosovo också, men dem får man oftast leta efter.
Citera
2019-04-23, 16:11
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trilecce
Rättning: Kosovoalbaner ska det stå. Albaner skiljer sig från kosovo ottomanerna. Sen så finns det riktiga albaner i Kosovo också, men dem får man oftast leta efter.

Kosovoalbaner är etniska albaner, precis som albanerna i Albanien, Makedonien, Grekland och Montenegro.
Citera
2019-04-23, 16:12
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Hur beter sig turkar?

Allt jag vet om albaner är att de verkar kunna italienska flytande samt att en i senaste EM hette Kukeli i efternamn.

Hahaha
Citera
2019-05-29, 19:13
  #18
Medlem
Islam ( ottomanska riket ), inavel, kommunism.
Jag kommer ihåg när albanerna kom till Grekland runt år 2000 efter dom öppnade gränserna. Dom såg väldigt annorlunda ut, korta, fula ansikten och stora öron. Halv kriminella. Mådde illa varje gång jag såg dom, vilket många andra kände likadant.
Europas somalier...
Citera
2019-05-29, 19:15
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexandros1984
Islam ( ottomanska riket ), inavel, kommunism.
Jag kommer ihåg när albanerna kom till Grekland runt år 2000 efter dom öppnade gränserna. Dom såg väldigt annorlunda ut, korta, fula ansikten och stora öron. Halv kriminella. Mådde illa varje gång jag såg dom, vilket många andra kände likadant.
Europas somalier...
Men grekerna är ganska fula själva 😜
Citera
2019-06-04, 18:15
  #20
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexandros1984
Islam ( ottomanska riket ), inavel, kommunism.
Jag kommer ihåg när albanerna kom till Grekland runt år 2000 efter dom öppnade gränserna. Dom såg väldigt annorlunda ut, korta, fula ansikten och stora öron. Halv kriminella. Mådde illa varje gång jag såg dom, vilket många andra kände likadant.
Europas somalier...

Albaner är väl allmänt kända som Europas araber, d.v.s. finns överallt i samhället men inte omtyckta av några andra än de själva
Citera
2019-06-12, 23:34
  #21
Medlem
Zicksacks avatar
Flertalet lättkränkta och stort självhävdelsebegär. Men det behöver man ju inte vara alban för att ha.
Citera
2019-06-12, 23:44
  #22
Medlem
Albaner kan man inte lita på många är falska men det finns undantag förståss
Citera
2019-07-10, 04:22
  #23
Medlem
brigades avatar
Haha alla ni som skriver om albaner kan suga vår kuk era horungar. Framför allt trådskaparen, det är bara skriva pm kan

Vi har ingenting att göra med turkar eller annan folkslag. En av Europas äldsta folk med en av Europas äldsta språk. Unika traditioner och en attityd som ni fjantar saknar.

Hur kommer det sig alla skriver skit om oss på anonyma forum? Aldrig stött på någon som säger något dåligt om albaner live? För ni saknar kulor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback