Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-15, 12:00
  #1
Avstängd
Det är väl mer regel än undantag att kvinnor rakar sina fittor när de är ute på marknaden så att säga. Men hur blir det när ni har man och barn? Gubben vill väl förstås att ni ska fortsätta raka fittan men man undrar ju vad en renrakad fitta sänder för signaler till ens barn.
Berätta hur ni tänker kring detta och jag välkomnar varmt bilder!
Citera
2019-01-15, 12:08
  #2
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Det är väl mer regel än undantag att kvinnor rakar sina fittor när de är ute på marknaden så att säga. Men hur blir det när ni har man och barn? Gubben vill väl förstås att ni ska fortsätta raka fittan men man undrar ju vad en renrakad fitta sänder för signaler till ens barn.
Berätta hur ni tänker kring detta och jag välkomnar varmt bilder!

När du blir äldre kommer du inse att det finns viktigare saker i livet än rakade fittor. Som exempelvis att kvinnan du älskar har fött dig ett barn.
Citera
2019-01-15, 12:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Det är väl mer regel än undantag att kvinnor rakar sina fittor när de är ute på marknaden så att säga. Men hur blir det när ni har man och barn? Gubben vill väl förstås att ni ska fortsätta raka fittan men man undrar ju vad en renrakad fitta sänder för signaler till ens barn.
Berätta hur ni tänker kring detta och jag välkomnar varmt bilder!

Hur ska barnet veta att morsan har ett renrakad underliv?
Citera
2019-01-15, 12:12
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
När du blir äldre kommer du inse att det finns viktigare saker i livet än rakade fittor. Som exempelvis att kvinnan du älskar har fött dig ett barn.

Tror du att du ska få ligga med sånt snack? Det har iaf absolut INGENTING att göra med min tråd. Jävla pucko!
Citera
2019-01-15, 12:13
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Hur ska barnet veta att morsan har ett renrakad underliv?

Dusch, bad, toalettbesök, klädbyte.
Citera
2019-01-15, 12:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Dusch, bad, toalettbesök, klädbyte.

Om du tänker på spädbarn eller barn upp till typ 3-5 år så tror jag knappast de tänker på det. Kanske mer om de är 12 år och ser den och undrar
Citera
2019-01-15, 12:18
  #7
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Om du tänker på spädbarn eller barn upp till typ 3-5 år så tror jag knappast de tänker på det. Kanske mer om de är 12 år och ser den och undrar

Av min erfarenhet tänker barn inte på det alls då deras egna underliv ju också saknar hår, och det är det de jämför med. Det är snarare att de undrar om det omvända i sånt fall...
Citera
2019-01-15, 12:29
  #8
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Tror du att du ska få ligga med sånt snack? Det har iaf absolut INGENTING att göra med min tråd. Jävla pucko!

Var nog mer inne på att med stigande ålder och med livsomvälvande händelser, som att skaffa barn brukar ens perspektiv på vad som är viktigt förändras.
Ser du kopplingen nu?
Citera
2019-01-15, 13:16
  #9
Medlem
farfars avatar
Nä då, jag rakar fittan fortfarande!
Citera
2019-01-15, 13:18
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nä då, jag rakar fittan fortfarande!

Är du inte orolig att barnen ska undra varför din fitta är rakad? Och själva börja raka fittan i tidig ålder?
Citera
2019-01-15, 13:21
  #11
Medlem
Rakar mig fortfarande, men inte lika ofta. Hinner inte hålla på och pyssla om och pynta mig lika mycket nu för tiden.

Har aldrig tyckt att det var jätteviktigt eller känt mig ful heller om jag inte är nyrakad utan jag är som jag är.

Som med huvudhåret, ibland är man nyklippt och ibland är det dags att gå till frissan men det är inte alltid det hinns med på stört.

Min man gillar mig som jag är, håller mig ju alltid ren, men uppskattar när jag piffar till mig.
Citera
2019-01-15, 13:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Av min erfarenhet tänker barn inte på det alls då deras egna underliv ju också saknar hår, och det är det de jämför med. Det är snarare att de undrar om det omvända i sånt fall...

Exakt, stämmer nog. Tänkte mer på 12 årsgränsen pga folk börjar ha sex då eller iaf medvetna om det (har några polare som blev av med oskulden vid den åldern) och börjar tänka i hår i underlivet-banorna men vad vet jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback