Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-15, 14:57
  #25
Medlem
Jag har inte satt mig in i frågan men det faller under Bah-Kunkhes departement att begära en utredning och när den är färdig återstår att lägga en heter det motion eller proposition? Beror vem som har Regeringsmakten tror jag.

Tvingande lagförslag att alla biografer måste ha minst 3 typer av toaletter. En för riktiga män där stänk får förekomma, en för tjejer av alla kategorier och sedan minst en könsneutral för dom som vill ha tid på sig, känner sig osäkra och kanske är HBTQ eller trans.

Det får kosta, Sverige är ett rikt land sägs det och vi gillar olika plus valfrihet. Vi vill väl inte ha tillbaka det gamla Sverige eller har jag missuppfattat något?
2019-01-15, 16:01
  #26
Medlem
PrinceMeandors avatar
Foliehatt på*

Det är ju alldeles uppenbart att det är SD som ligger bakom detta. Unisex toaletter är ännu ett sätt att exkludera och diskriminera muslimer som numera inte kommer att kunna gå på bio.
2019-01-15, 16:29
  #27
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Jag våldtar dig på plats om jag ser dig göra detta din fega fitta
En sån tur för mig att jag stänger dörren då!
2019-01-15, 16:41
  #28
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Ok då vet vi. Dock kan jag inte se hur toaletter hör hemma i filmforumet.

Låset på
/Mod
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback