Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-15, 02:15
  #1
Medlem
RickRozays avatar
Senaste gångerna jag besökt en större biograf har toalettbesöket varit jobbigt pga att motsatta könet nu invaderat toaletterna.

män och kvinnor har väldigt olika behov. Män uträttar sina behov medans kvinnor fixar allt mellan himmel och jord, håret och jag vet inte vad,

Så nu (oj, oavsiktligt ordspel) skiter jag i SF:s unisex toaletter och kommer bara välja dom utan
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2019-01-15 kl. 02:48.
2019-01-15, 02:19
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Män vill oftast ta en mental paus och pissa fritt oavsett hur mycket det stänker,
Låter ju som att världen blev en lite bättre plats tack vare dessa toaletter.
2019-01-15, 02:20
  #3
Medlem
Ok. Man väljer väl själv vilka strider man vill ta här i livet och vilka poänglösa ställningstaganden man vill göra. Så bra ifall du känner att du stått upp för något och SF överlever nog.

Knappt någon kommer ta efter dig men det visste du nog redan.
2019-01-15, 02:23
  #4
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Män vill oftast ta en mental paus och pissa fritt oavsett hur mycket det stänker
Om du gör just det, så kommer kvinnorna själva att se till att delade toaletter på bio blir impopulärt. Själv drar jag alltid lite på golvet när det är delade toaletter just av den anledningen.
2019-01-15, 02:27
  #5
Medlem
Är du muslim? Med tanke på att du förespråkar könssegregering. Mixtoaletter är ju inget att bekymra sig för precis.
2019-01-15, 02:33
  #6
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Låter ju som att världen blev en lite bättre plats tack vare dessa toaletter.
Topic är att unisex tóor får i alla fall en biobesökare att vilja bojkotta dom biografer som har det.
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2019-01-15 kl. 02:42.
2019-01-15, 02:38
  #7
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wreten999
Ok. Man väljer väl själv vilka strider man vill ta här i livet och vilka poänglösa ställningstaganden man vill göra. Så bra ifall du känner att du stått upp för något och SF överlever nog.

Knappt någon kommer ta efter dig men det visste du nog redan.
Jag bryr mig inte!
Mitt val är att bojkotta.
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2019-01-15 kl. 02:49.
2019-01-15, 02:38
  #8
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Är du muslim? Med tanke på att du förespråkar könssegregering. Mixtoaletter är ju inget att bekymra sig för precis.
Återigen: topic är bojkottning av SF biografer med unisex.
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2019-01-15 kl. 02:43.
2019-01-15, 03:26
  #9
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Återigen: topic är bojkottning av SF biografer med unisex.
Så din bojkott har inget med filmer eller SF att göra, utan att du ogillar motsatta könet i vissa utrymmen?
2019-01-15, 03:42
  #10
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så din bojkott har inget med filmer eller SF att göra, utan att du ogillar motsatta könet i vissa utrymmen?
Det är ju uppenbart. Sf biografer med unisex ska bojkottas. Unisextoaletter på Nordisk Film är ok.
2019-01-15, 03:46
  #11
Medlem
Framtyrs avatar
Homolobbyn flyttar fram sina positioner, att judisk ägda SF (Bonnier) gör detta förvånar dock knappast någon sund människa. Dessa judar har arbetat för detta under en lång tid. Jag bojkottade detta företag för längesedan..

Men det är ju roligt för er transsexuella homofiler och genderbenders att ni fått er egna lilla regnbågs toalett att gå på när ni skall gå och titta på judisk producerade propaganda filmer som Wakanda och Black Phanter. Då slipper ju normala människor dela toalett med er åtminstone.
__________________
Senast redigerad av Framtyr 2019-01-15 kl. 03:54.
2019-01-15, 06:25
  #12
Medlem
borrizs avatar
Eller som Blondinbella skrev redan 19945:
"...det är JOBBIGT att bajsa inför det andra könet".
https://www.expressen.se/noje/blondi...amstallda-wcs/
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback