Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-15, 02:09
  #1
Medlem
Ålder: 34

Vikt: 85

Längd: 180

Uppskattad BF%:

Medicinska problem: sertralin 50mg ed

Styrkestats, bänk, böj och mark:

Nuvarande kostupplägg: jobbar nattskift - äter en smörgås samt kaffe. Vaknar 14 - dricker kaffe. Äter sedan ca 17 - lagad mat. Håller nere kaloriintag pga lite övervikt.

Träningserfarenhet: tränat till och från sedan tånåren.

Tidigare kurer: 1a kuren: susta+dboll. 2a kuren susta+winstrol. 3e kuren testo e+de a, därefter winstrol. Kört pct efter varje kur I form av clomid. Har mått mycket bra både under kurerna samt efter. Kurer a är utspridda men något års mellanrum.

Eget förslag till kur: tren A + testo E. Vad tror ni är en lämplig dosering av dessa.
Givetvis pct tips mottages också. Kan påpeka att jag vill starta hyfsat lugnt och inga maxdoser.

Eget förslag till PCT: nolva eller clomid har fungerat bra förrut men kanske finns det bättre preparat idag som är mer lämpliga till tren A?

Mål med kuren: fasta synliga muskler.
Citera
2019-01-15, 04:34
  #2
Medlem
Alltså tre kurer och ännu inte uppnått ”fasta synliga muskler”? Skulle rekommendera att du skippar preppen och lär dig träna naturligt först. Du kommer inte bygga ett skit med det där kostupplägget.
__________________
Senast redigerad av lillehand 2019-01-15 kl. 04:37.
Citera
2019-01-15, 05:40
  #3
Medlem
80kgProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillehand
Alltså tre kurer och ännu inte uppnått ”fasta synliga muskler”? Skulle rekommendera att du skippar preppen och lär dig träna naturligt först. Du kommer inte bygga ett skit med det där kostupplägget.

Liten synd är det faktiskt haha. TS det kommer bara bli värre, kosten först, tryck för leangains därefter, du kommer bara bli mer uppblåst. Winnar på winnar och lite övervikt?

Du måste byta livsstil på din kost, hur mycket och vad du än trycker kommer inte göra dig rippad i längden.

Nu har jag aldrig tryckt eller tagit winnar så ska inte uttala mig men har över 10år på gymmet.
Citera
2019-01-15, 09:10
  #4
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprarocks35
Ålder: 34

Vikt: 85

Längd: 180

Uppskattad BF%:

Medicinska problem: sertralin 50mg ed

Styrkestats, bänk, böj och mark:

Nuvarande kostupplägg: jobbar nattskift - äter en smörgås samt kaffe. Vaknar 14 - dricker kaffe. Äter sedan ca 17 - lagad mat. Håller nere kaloriintag pga lite övervikt.

Träningserfarenhet: tränat till och från sedan tånåren.

Tidigare kurer: 1a kuren: susta+dboll. 2a kuren susta+winstrol. 3e kuren testo e+de a, därefter winstrol. Kört pct efter varje kur I form av clomid. Har mått mycket bra både under kurerna samt efter. Kurer a är utspridda men något års mellanrum.

Eget förslag till kur: tren A + testo E. Vad tror ni är en lämplig dosering av dessa.
Givetvis pct tips mottages också. Kan påpeka att jag vill starta hyfsat lugnt och inga maxdoser.

Eget förslag till PCT: nolva eller clomid har fungerat bra förrut men kanske finns det bättre preparat idag som är mer lämpliga till tren A?

Mål med kuren: fasta synliga muskler.

Har kört en första tren a kur på 50mg eod, tog typ 5 veckor innan jag kände av effekten på allvar.
Testo skulle jag kört liknande som du kört tidigare.
Citera
2019-01-15, 21:34
  #5
Medlem
Fenjal888s avatar
Får man fråga vad grejen är med tren a och testo e? Varje inte tren a + testo p eller tren e + testo e?
Citera
2019-01-16, 09:20
  #6
Medlem
Hur funkar det att äta antidepressiva med steroider? Ingen doktor men rent spontant så låter det inte jättebra?

Fler med erfarenheter ?
Citera
2019-01-16, 09:40
  #7
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Hur funkar det att äta antidepressiva med steroider? Ingen doktor men rent spontant så låter det inte jättebra?

Fler med erfarenheter ?

Beror nog vad för steroider du tar. Med t ex testo så är det inget konstigt, men jag kan tänka mig att hjärnan kan slå slint med antidepp + tren. Eller generellt också om man får obalans i testo/östo.
Citera
2019-01-16, 10:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Beror nog vad för steroider du tar. Med t ex testo så är det inget konstigt, men jag kan tänka mig att hjärnan kan slå slint med antidepp + tren. Eller generellt också om man får obalans i testo/östo.

Precis det jag tänkte på också
Citera
2019-01-16, 15:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprarocks35
Ålder: 34

Vikt: 85

Längd: 180

Uppskattad BF%:

Medicinska problem: sertralin 50mg ed

Styrkestats, bänk, böj och mark:

Nuvarande kostupplägg: jobbar nattskift - äter en smörgås samt kaffe. Vaknar 14 - dricker kaffe. Äter sedan ca 17 - lagad mat. Håller nere kaloriintag pga lite övervikt.

Träningserfarenhet: tränat till och från sedan tånåren.

Tidigare kurer: 1a kuren: susta+dboll. 2a kuren susta+winstrol. 3e kuren testo e+de a, därefter winstrol. Kört pct efter varje kur I form av clomid. Har mått mycket bra både under kurerna samt efter. Kurer a är utspridda men något års mellanrum.

Eget förslag till kur: tren A + testo E. Vad tror ni är en lämplig dosering av dessa.
Givetvis pct tips mottages också. Kan påpeka att jag vill starta hyfsat lugnt och inga maxdoser.

Eget förslag till PCT: nolva eller clomid har fungerat bra förrut men kanske finns det bättre preparat idag som är mer lämpliga till tren A?

Mål med kuren: fasta synliga muskler.

Ordna upp din diet innan du kliver på något.

Har du inte lyckads än med att få ”fasta synliga muskler” trotts 3 kurer innan kommer du inte göra den denna vända heller speciellt inte med vad verkar vara en katastrofalt ogenomtänkt kost blandad med en kur som innehåller winstrol när du verkar ha över 20% KF.
Citera
2019-01-19, 08:39
  #10
Medlem
Yo tjaba.
Läste du går på tren testo kur?
Hur går det för dig?
Är också småsugen fast också med EQ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback