Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-17, 00:39
  #25
Medlem
adolfbubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Den är värd det du fick betala i självrisk för en ny telefon. Så hade jag tänkt iaf.

Haha. 500 spänn alltså?

Den är värd det marknaden är villig att betala, varken mer eller mindre.
Runt 7k i nuläget alltså.
Huruvida jag är villig att acceptera det är en annan sak. Har ju levt som en råtta efter att pungat ut 14 k för en telefon så man behöver ju cash.
Citera
2019-01-17, 07:55
  #26
Medlem
Dr.hankeys avatar
Telefonen har tappat (haha) hela sin IP klassning då det lätt kan komma in både damm och fukt/vatten i den där sprickan.

Nåja, det finns smartphones idag som inte har något ipklassning att komma med överhuvudet taget.

Jag skulle försöka sälja den till någon nysvensk som tror han kan laga skiten. Du borde minst kunna få 5000 för den om den fungerar som den ska i övrigt.
Skicka med ett schysst 100kronorsskal av silikon så skyddar det hålet litegrann.

Det jobbiga med hela grejen blir att stå ut med alla jävlar som kommer pruta, sista pris kompis eller vill byta mot sin halvdassiga iphone 7 och sin syster/dotter.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback