Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-14, 11:09
  #1
Medlem
Kebabfarfars avatar
Läste en tråd på Twitter där en tjej påstår att hon blivit drogad och våldtagen på en fest, av en allsvensk fotbollsspelare som spelar i Hammarby.
Citerar två inlägg från hennes Twitter:

"Han har anmält sig själv för våldtäkt och olaga hot, han insåg väl att man inte kan tysta mig"

"Uppskattar allt ni fina skriver, och har pratat med min och hans advokat advokat och han är just i detta nu på förhör där det finns videos när han haft sex med mig när jag varit drogad. Återigen, handlar inte om uppmärksamhet utan att skit ska dkit ha"

Hon la även upp en bild på sin hals där hon hade ett sår och påstod att hon hade blivit hotad och "skuren". Den tweeten är nu borttagen.
Hon skrev också att den misstänkte började på bokstaven "J", men även den tweeten är borttagen.
Det är många på Twitter som skriver att det rör sig om Jilo*n H*m*d (*=a), men enligt hans Insta-story är han i Örebro.

Så vad tror vi om detta, stämmer anklagelserna och vem är isåfall spelaren?

Länk till tweetsen: https://mobile.twitter.com/ehilmersson
Citera
2019-01-14, 11:17
  #2
Medlem
Jiloans kontrakt med Bajen gick ut vid årsskiftet.
Citera
2019-01-14, 11:20
  #3
Medlem
https://mobile.twitter.com/ehilmerss...78552601821184

Hon har alltså blivit drogad och våldtagen, sen ska hon lägga ut nån jäkla kyssvideo och göra detta till en laggrej? Hon är ju för fan sinnesjuk.
Citera
2019-01-14, 11:21
  #4
Medlem
Dr_Dollars avatar
När skulle detta ha skett..?
Citera
2019-01-14, 11:34
  #5
Medlem
Kebabfarfars avatar
Hittade en print på en raderad tweet från henne: "Hamnade på efterkrök i lördags med en viss spelare i Bajen, som berättade för mig att han önska han spela i gnaget. Enough said"
Citera
2019-01-14, 11:39
  #6
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Hittade en print på en raderad tweet från henne: "Hamnade på efterkrök i lördags med en viss spelare i Bajen, som berättade för mig att han önska han spela i gnaget. Enough said"


Det utesluter ju inte någon
Citera
2019-01-14, 12:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
https://mobile.twitter.com/ehilmerss...78552601821184

Hon har alltså blivit drogad och våldtagen, sen ska hon lägga ut nån jäkla kyssvideo och göra detta till en laggrej? Hon är ju för fan sinnesjuk.

Nej laggrej har hon då inte gjort det till mer än att hon nämt att det även finns på video där personen i fråga säger att han hellre lirat i AIK.
Citera
2019-01-14, 12:09
  #8
Medlem
Kebabfarfars avatar
Nu verkar det som hon har raderat sitt konto på Twitter.
Citera
2019-01-14, 12:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
När skulle detta ha skett..?

Lördag. På efterfest av vad jag förstod det som.
Kvinnan kan knappt föra sig i text.

Vet ej hur mycket som är raderat men tidigare fanns det bild på hennes hals där det ser ut som märken efter ett strypgrepp samt ett litet rivmärke
En bild på en överarm med blåmärken.

Hon skriver att hon blivit drogad (E smulat i drink).
Hon skriver att hon har våldtagits och att filmbevis finns.
Hon skriver att J ska ha försökt hotat henne till tystnad.
Hon skriver att J ska ha försökt köpa hennes tystnad.
Hon skriver att J ska ha anmält sig själv för olaga hot och våldtäkt.

Hela grejen verkar jävligt skum och kvinnan känns väl sådär stabil överhuvudtaget.

Riktigt tråkigt hur som om allt stämmer.
Citera
2019-01-14, 12:18
  #10
Medlem
Kebabfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ckgu
Lördag. På efterfest av vad jag förstod det som.
Kvinnan kan knappt föra sig i text.

Vet ej hur mycket som är raderat men tidigare fanns det bild på hennes hals där det ser ut som märken efter ett strypgrepp samt ett litet rivmärke
En bild på en överarm med blåmärken.

Hon skriver att hon blivit drogad (E smulat i drink).
Hon skriver att hon har våldtagits och att filmbevis finns.
Hon skriver att J ska ha försökt hotat henne till tystnad.
Hon skriver att J ska ha försökt köpa hennes tystnad.
Hon skriver att J ska ha anmält sig själv för olaga hot och våldtäkt.

Hela grejen verkar jävligt skum och kvinnan känns väl sådär stabil överhuvudtaget.

Riktigt tråkigt hur som om allt stämmer.

Haha någon skrev att hennes konto blivit "hackat" i helgen. Lätt o säga det i efterhand, när man inser att man kanske gick lite väl långt med en påhittad historia(?)
Citera
2019-01-14, 12:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Haha någon skrev att hennes konto blivit "hackat" i helgen. Lätt o säga det i efterhand, när man inser att man kanske gick lite väl långt med en påhittad historia(?)

Jag fick då inget vidare seriöst intryck av händelsen. Men det är så klart fruktansvärt om det stämmer.

Två-tre timmar innan tweetsen om våldtäkten och allt var det var tweetade hon helt vanliga saker som inte alls tyder på att hon var hackad just då.
Citera
2019-01-14, 12:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Haha någon skrev att hennes konto blivit "hackat" i helgen. Lätt o säga det i efterhand, när man inser att man kanske gick lite väl långt med en påhittad historia(?)

Ja så brukar det ju låta när kvinnor inte vill ta ansvar för det dom gjort!
Det var inte på mitt bevåg han våldtog mig faktiskt.
Sen när inte den historien funkar så har någon "hackat" ens konto..
Samma när tjejer inte vill stå för skitsnack de här sagt. "Neee vadåå det där har inte jag skrivit"
Hoppas att denna story är helt sann !!
annars har vi ännu ett exempel på att kvinnor vill ha samma rättigheter men inte samma skyldigheter!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback