Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-20, 09:22
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shreksmorsa
Sitt ned i båten. Du jämför Nadal med Kyrgios? Dessutom sitter du och klankar ned på hans servetid samtidigt som du hyllar Djokovic? https://www.youtube.com/watch?v=I72qi_tAwL4
Han var ju ökänd i sina tidiga dagar för att studsa bollen i all evighet.

Jag hoppas att du inte snackar om att Murray överdriver sin höftskada, utan åsyftar någon annan skada. Bland "The big 4" har jag nog aldrig sett någon som inte alltid ger 100% i alla skeden (kanske Federer som slappnar av lite då och då). Serena är en sak, för att hon är en "skolboksfuskare".

Du skrev tidigare själv att Nadal var en sådan typ som alltid gav allt han hade i matcher istället för att använda sin energi "smart". Hur går det ihop med att mygla?

Jag har väldigt svårt att förstå detta.
Den videon är ditt bevis😂. Nadals och Federers fans är patetiska Fakta är att Nadal spelade bra i finalen men blev krossad av överlägset bättre Djokovic. Nadals djävla ständiga stönanden och simuleringar genom sin karriär. För att inte tala om Federers psykopatiska svinerier mot Djokovic. Nadal är inte mycket bättre

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback