Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-11-18, 18:45
  #37
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Vad är grejen med att vilja prata med någon som bara pratar med en för att man låtsas vara något man inte är?
Grejen är nog att kunna chatta med någon som hon aldrig finge chans att prata med?
Ser alltså inget problem med hela grejen såvida han inte börjar envisas med att träffas eller köra video.

Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Spännande liv att utgå från att vara någon annan på dejtsidor?

Sen om 20 år sitter du där med 8 fruar med barn som inte vet själva att du har fler familjer samtidigt

Är det bara jag som tror att TS är tjej? Eller vem vänder du dig till?
Citera
2019-11-18, 22:54
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blakrozes
Jag är en så kallad catfish, alltså en person som via internet utger sig för att vara någon annan. Jag har inte stulit någons identitet, men jag har skapat en fiktiv person ur min fantasi och nu vill jag bekänna mina synder för er..

Det började för ett bra tag sedan när jag fick kontakt med en kille på en sida. Märkte tidigt att han var ett sällsynt guldkorn i jämförelse med många andra jag råkat på där. Jag fattade tycke för honom och han verkade intresserad av mig med, men så började han fråga om en bild på mig och jag förstod direkt att det är kört. Hans egen bild och profil var så långt bort man bara kan komma från min egna status och det var inte ens ett alternativ att skicka en bild på mig själv. Jag är nämligen säker på att han tyckt att jag såg tråkig och ful ut, men samtidigt ville jag inte förlora honom så jag googlade upp en bild på en tjej som var mer i hans smak.

Han sa att han tyckte om det han såg och vi fortsatte att skriva med gott resultat. Dock var jag ju inte helt ärlig när vi skrev heller utan jag målade helt enkelt upp en fantasivärld för att göra det mer spännande. Nu till saken egentligen, han vill ses!

Vi förstår ju alla att det inte går och det är tyvärr först nu som mitt samvete rullar ikapp. Jag ångrar verkligen att jag lät det gå så långt och sitter nu här och skäms, med all rätt. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det, men allt är väl förmodligen totalt kört nu? Ni kan bespara era kommentarer om att jag är en idiot, jag vet det redan. Förmodligen handlar detta om min låga självkänsla och det är absolut inget försvar, men så väl en förklaring.

Tips och råd? Hur ska jag berätta eller ska jag bara försvinna och spela död kanske? Någon med liknande erfarenheter? Tack för din tid!

Är väl bara säga att du träffat någon och önska honom lycka till sedan bryta kontakten
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback