Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-02-18, 21:23
  #25
Medlem
Har längtat tillbaka till Polen varje dag sedan jag lämnade, så i förra veckan bar det i väg igen. Denna gång till Krakow. Ännu bättre plats att söka nya upplevelser i. Lite dyrare. Definitivt mer high-class relativt Gdansk.

Vis från tidigare erfarenhet valde jag bara massageställen denna gång. Jag testade nästan alla tantra/nuru/thai som jag hittade under en vecka. Två om dagen. Fan vad vackra de är polskorna! Och alla max 25. Thai var mer som hemma. Bara ett av ställena var villiga att ge mer än b2b/nuru och hj. 150-200 zl per gång. Blev inte mer än sammanlagt 7000 svenska för 13 besök! 😃

Bara goa upplevelser!
Citera
2019-05-17, 14:24
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fazzt
Har fått min bästa nuru massage i Warszawa. Väldigt sensuellt! Kostade typ 800kr för 60min och då ingår handjob. Kanske lite dyrt för att vara Polen, men det va värt varenda krona. https://www.desertrose.pl/en/services/

Gick du bara dit eller var du tvungen att boka?
Citera
2019-05-17, 17:02
  #27
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmikah
Gick du bara dit eller var du tvungen att boka?
Gick bara
Citera
2021-02-10, 04:10
  #28
Medlem
fazzts avatar
bump, ser att polen öppnar gränserna, men är erotiska massager öppna?
Citera
2021-02-10, 21:57
  #29
Medlem
Har varit öppn sen i somras. Varit ner två gånger sen i december och inga problem med något
Citera
2022-08-13, 11:20
  #30
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiercru
Har längtat tillbaka till Polen varje dag sedan jag lämnade, så i förra veckan bar det i väg igen. Denna gång till Krakow. Ännu bättre plats att söka nya upplevelser i. Lite dyrare. Definitivt mer high-class relativt Gdansk.

Vis från tidigare erfarenhet valde jag bara massageställen denna gång. Jag testade nästan alla tantra/nuru/thai som jag hittade under en vecka. Två om dagen. Fan vad vackra de är polskorna! Och alla max 25. Thai var mer som hemma. Bara ett av ställena var villiga att ge mer än b2b/nuru och hj. 150-200 zl per gång. Blev inte mer än sammanlagt 7000 svenska för 13 besök! 😃

Bara goa upplevelser!

Har dessa fortfarande öppet? Samma kvalitet på servicen? Låter ju bra!
Citera
2022-08-13, 11:22
  #31
Medlem
fazzts avatar
Nån som har varit i Polen nyligen o tagit massage? Vilka salonger är bäst?
Citera
2024-04-10, 13:28
  #32
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiercru
Har längtat tillbaka till Polen varje dag sedan jag lämnade, så i förra veckan bar det i väg igen. Denna gång till Krakow. Ännu bättre plats att söka nya upplevelser i. Lite dyrare. Definitivt mer high-class relativt Gdansk.

Vis från tidigare erfarenhet valde jag bara massageställen denna gång. Jag testade nästan alla tantra/nuru/thai som jag hittade under en vecka. Två om dagen. Fan vad vackra de är polskorna! Och alla max 25. Thai var mer som hemma. Bara ett av ställena var villiga att ge mer än b2b/nuru och hj. 150-200 zl per gång. Blev inte mer än sammanlagt 7000 svenska för 13 besök! 😃

Bara goa upplevelser!
Är du kvar på flashback?
Någon med mer input i tråden? Ska till Gdansk/tricity strax. Skulle vilja ha topp 3-tips!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback