Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-13, 08:56
  #1
Medlem
Jag har hört mycket gott om Polen i största allmänhet och funderar på om jag ska åka dit. Utbudet av tjänster verkar dessutom vara bra om man nu ska tro hemsidorna, till exempel odloty.pl eller roksa.pl

Min fråga riktar sig till dig med erfarenheter från köp de senaste åren. Hur fungerar det i Polen? Hur gör man för att det ska bli bra upplevelser? Vilka fällor ska man undvika att gå i som köpare men kulturokunnig svensk?
Citera
2019-01-13, 09:27
  #2
Medlem
hej
skulla vilja tillägga fråga om språk. Går det at kommunicera på engelska?
Citera
2019-01-13, 12:17
  #3
Avstängd
Jockiboiis avatar
Polen har gott om horor och annat knullbart patrask. Många är minderåriga så passa dig. Mitt bästa horköp var tillsammans med en polare efter några linor koks Vi satte på varsitt stycke kvinna för 100 spänn. De var verkligen desperata (skyldiga några arga blattar pengar) och riktigt snygga .. Polaren fick HIV men jag klarade mig. Kniv tycker jag att du ska ta med dig överallt, eller i bästa fall pickadoll.
Citera
2019-01-13, 17:11
  #4
Medlem
fazzts avatar
Har fått min bästa nuru massage i Warszawa. Väldigt sensuellt! Kostade typ 800kr för 60min och då ingår handjob. Kanske lite dyrt för att vara Polen, men det va värt varenda krona. https://www.desertrose.pl/en/services/
Citera
2019-01-13, 17:14
  #5
Medlem
fazzts avatar
Min polare beställde hem en hora från roksa till vår lägenhet, men hon va galen och sjukt tjackad, så han kastade ut henne direkt.
Citera
2019-01-13, 18:02
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fazzt
Har fått min bästa nuru massage i Warszawa. Väldigt sensuellt! Kostade typ 800kr för 60min och då ingår handjob. Kanske lite dyrt för att vara Polen, men det va värt varenda krona. https://www.desertrose.pl/en/services/

Verkar ju vara riktigt nice! Bara HJ för att du inte ville mer eller för att de inte hade det på menyn?
Citera
2019-01-13, 18:04
  #7
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiercru
Verkar ju vara riktigt nice! Bara HJ för att du inte ville mer eller för att de inte hade det på menyn?
Bara HJ på menyn
Citera
2019-01-13, 18:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Polen har gott om horor och annat knullbart patrask. Många är minderåriga så passa dig. Mitt bästa horköp var tillsammans med en polare efter några linor koks Vi satte på varsitt stycke kvinna för 100 spänn. De var verkligen desperata (skyldiga några arga blattar pengar) och riktigt snygga .. Polaren fick HIV men jag klarade mig. Kniv tycker jag att du ska ta med dig överallt, eller i bästa fall pickadoll.

Citat:
Ursprungligen postat av fazzt
Min polare beställde hem en hora från roksa till vår lägenhet, men hon va galen och sjukt tjackad, så han kastade ut henne direkt.

Två upplevelser som man funderar över om man vill vara med om.
Citera
2019-01-13, 18:09
  #9
Medlem
fazzts avatar
Vilken stad tänkte du åka till? Skriv gärna recension sen om dina upplevelser
Citera
2019-01-13, 18:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fazzt
Vilken stad tänkte du åka till? Skriv gärna recension sen om dina upplevelser

Ska göra så, vilken är bäst? Jag har hört bra saker om många städer, men mest om Gdansk, Warszawa och Krakow. Kan de engelska?
Citera
2019-01-13, 18:14
  #11
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Polen har gott om horor och annat knullbart patrask. Många är minderåriga så passa dig. Mitt bästa horköp var tillsammans med en polare efter några linor koks Vi satte på varsitt stycke kvinna för 100 spänn. De var verkligen desperata (skyldiga några arga blattar pengar) och riktigt snygga .. Polaren fick HIV men jag klarade mig. Kniv tycker jag att du ska ta med dig överallt, eller i bästa fall pickadoll.
haha 100kr låter ju sjukt billigt, när och var var detta? varför ska man vara beväpnad?
Citera
2019-01-13, 18:18
  #12
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiercru
Ska göra så, vilken är bäst? Jag har hört bra saker om många städer, men mest om Gdansk, Warszawa och Krakow. Kan de engelska?
Jag har bara varit i Warszawa. Dom flesta kan okej engelska, men ju äldre brud desto sämre engelska rent generellt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback