Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-24, 18:08
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Varför luktar deras könsorgan så jävla äckligt?

Allvarligt talat nu, jag har legat med mellan 45 och 50 kvinnor och två kvinnor har varit fräscha. Deras könsorgan har inte haft någon sur stank och inte varit kletig. Alla andra har haft en sur, kletig, illaluktande odör.
I regel brukar jag ljuga och säga att jag inte gillar oralsex för att själva slippa gå ner på henne när jag märker vilket äckligt stinkande gegghål hon har. Egentligen vill man ju göra det skönt för henne och slicka henne länge men det går inte. Man vill spy, åka hem och tvätta av sig och aldrig mer ha sex.

Mäns könsorgan är knappast äckligt. Finns inga safter som rinner när de är kåta eller okåta. Luktar det illa kan man i så fall tvätta av sig men i kvinnans fall hjälper det inte hur mycket de än tvättar av sig, det luktar lite mindre illa en kort stund innan safterna från deras låga PH-värde skjuter återigen i höjden.

Vad gör kvinnor egentligen? Tvättar de inte sig eller vad är problemet?

Du är en typisk oskuld incel, rädd för kvinnor därav hatet gentemot dom. Tycker du ska satsa på svettiga, flensiga illaluktande kukar istället, du kommer gilla det.

Är själv bög och har varit med kvinnor i yngre dagar, kan säga att kukar luktar mycket mer än fittor, män svettas mycket mer än kvinnor.
Luktar någon kvinna där nere är det oftast mannen som "stinker" ner henne, kvinnor som har eller haft många manliga sexpartners brukar lukta mer.
Hetsen på kvinnors vaginala hygien handlar om att förtrycka kvinnor, inget annat.
Citera
2020-09-01, 08:06
  #278
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Ja, så är det men det kanske var under den tiden man inte hade rinnande vatten, men ven då betvivlar jag det. Folk har en bild av att världen aldrig har varit mer high-tech än idag och att man levde som skit förut. Antikens Grekland för 2600 år sen var riktigt utvecklad och en riktigt högstående civilisation. Så det där med att vatten inte fanns och att man inte kunde tvätta sig är nåt man kan strunta i. Det beror på andra saker än hygien. Tror liksom inte alla luktade hallon efter en omskärelse.

Kvinnan har å andra sidan vätskor som rinner när hon blir våt, mens ibland och är mer mottaglig för sjukdomar eftersom slidan är mer "öppen" äbn vad en penis är. Penis är bara muskel med hud.

Penis är väl svällkroppar och hud? Är väl inte några muskler i kuken?

Jo, du har en poäng i trådstarten. Dessutom luktar de ofta bajs från rövhålet när man tar dem bakifrån. Förstår inte hur någon kan torka sig med torrt papper efter toabesök trots att det är konventionen.

Självklart avslutar man med vårtservett eller åtminstone fuktat papper. Varför är inte detta självklart för alla, framförallt kvinnor?
Citera
2020-09-08, 11:26
  #279
Medlem
Verkar som att man kan generellt sätt förutse hur en kvinna luktar där nere genom att observera personens utseende noggrant.

Generellt sätt så skulle jag säga att kvinnor som styrketränar och rör på sig mycket luktar annorlunda.

Man kan testa detta på sig själv också som man. Förändra livsstil en tid och se om något förändras där nere.

Min erfarenhet av mig själv är att jag luktar mer sött där nere och behöver inte ens vara lika noggrann med tvättning om jag samtidigt är fysiskt aktiv och mår bra psykiskt. Det verkar som att den naturliga lubrikationen där nere fungerar bättre när resten av kroppen tas om hand om.

Med det sagt så tror jag inte att det är så lätt att vissa bara luktar illa, utan det är i viss mån inkompatibla personligheter som träffas.

Jag hade det svårt att komma fysiskt nära en tjej från mellanöstern förut då hon luktade annorlunda i princip överallt och då var hon ändå fysiskt hälsosam. Jag var inte van vid lukten. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tror att man kan anpassa sig.
Citera
2024-01-13, 00:32
  #280
Medlem
Jag tror anledningen är att dom blir kåta och inte tänket på det börjar lukta sen.

Om jag som kille skulle skita i att torka bort sperman från kuken efter runkandet så skulle den också lukta satan.


sen har jag också läst de tjejer som rakar fittan rubbar ph balansen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback