Citat:
Ursprungligen postat av Lerchos
Jonas Inde är gravt psykiskt sjuk och detta var det som gjorde att Killinggänget kastade ut honom, killen slutade vara professionell och blev en lallande pajas. Fråga Robert G om vad han tycker om Indes "arbetsliv" inom branschen.
Indes liv cirkulerar kring det havererade "skådespelarlivet" och självmordsförsöket, sen det faktum att han försökte pressa av en produktion lön efter de sparkat honom (av just samma skäl).
Killen är ogenuin, oseriös och har varit en plåga för etablissemanget att ha att göra med. Han signades för en roll och blev sparkad en vecka senare (vad ska de göra när det kommer fram att han pundar, är skuldsatt och säkerligen skiter i sina kolleger) Då får han spel, går ut i media och gör en volta över det hela och anklagar ANDRA.
Var nog bara han som fick sparken och med goda skäl..
Kvällens personsågning av en kändis på Flashback. Ord och inga förmildrande visor!
Öppningsmeningen markerar kontexten direkt.
Men; några frågor:
– På vad sätt i en diagnostisk mening är han "
gravt psykiskt sjuk"? Vad har han för symptom i den sjukdomen just nu, menar du? Och när började det gå utför, enligt dig? När skedde det patologiska skiftet i egentlig mening från
frisk till
sjuk?
–
När slutade han vara professionell i Killinggänget? (För han var väl bra där och tillförde en del en gång i tiden väl, eller?)
– Jo, detta med att hans skådiskarriär gått i stå – så att säga – det är ju något han indirekt vidimerar, t.ex. genom tvittringar så som denna lite tidigare i dag, där han har sin analys klar:
Att jag inte filmar beror inte på att jag suger på duken och i rutan
utan på att branschen tycker att jag suger som människa. Sant faktiskt.
– Har han verkligen varit en plåga för etablissemanget? Har du mer exempel på det?
– Hur ser hans framtid ut, om du får spekulera?