2013-01-02, 22:27
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Efter att ha sett Inde i Filip och Fredrik så verkar han jävligt skön.
Otrogen som fan, men vadå. Han är grym, all respekt till honom från min sida!
Gillar killen.
Citera
2013-01-02, 22:42
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Efter att ha sett Inde i Filip och Fredrik så verkar han jävligt skön.
Otrogen som fan, men vadå. Han är grym, all respekt till honom från min sida!
Gillar killen.

Vadå i Filip och Fredrik?
Citera
2013-01-02, 22:46
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Vadå i Filip och Fredrik?

Han medverkade i vem kan slå filip och fredrik, tillsammans med patrick ekwall
Citera
2013-01-02, 22:47
Medlem
Mediemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerchos
Jonas Inde är gravt psykiskt sjuk och detta var det som gjorde att Killinggänget kastade ut honom, killen slutade vara professionell och blev en lallande pajas. Fråga Robert G om vad han tycker om Indes "arbetsliv" inom branschen.

Indes liv cirkulerar kring det havererade "skådespelarlivet" och självmordsförsöket, sen det faktum att han försökte pressa av en produktion lön efter de sparkat honom (av just samma skäl).

Killen är ogenuin, oseriös och har varit en plåga för etablissemanget att ha att göra med. Han signades för en roll och blev sparkad en vecka senare (vad ska de göra när det kommer fram att han pundar, är skuldsatt och säkerligen skiter i sina kolleger) Då får han spel, går ut i media och gör en volta över det hela och anklagar ANDRA.

Var nog bara han som fick sparken och med goda skäl..
Kvällens personsågning av en kändis på Flashback. Ord och inga förmildrande visor!
Öppningsmeningen markerar kontexten direkt.

Men; några frågor:
– På vad sätt i en diagnostisk mening är han "gravt psykiskt sjuk"? Vad har han för symptom i den sjukdomen just nu, menar du? Och när började det gå utför, enligt dig? När skedde det patologiska skiftet i egentlig mening från frisk till sjuk?

När slutade han vara professionell i Killinggänget? (För han var väl bra där och tillförde en del en gång i tiden väl, eller?)

– Jo, detta med att hans skådiskarriär gått i stå – så att säga – det är ju något han indirekt vidimerar, t.ex. genom tvittringar så som denna lite tidigare i dag, där han har sin analys klar:
Att jag inte filmar beror inte på att jag suger på duken och i rutan
utan på att branschen tycker att jag suger som människa. Sant faktiskt.
– Har han verkligen varit en plåga för etablissemanget? Har du mer exempel på det?

– Hur ser hans framtid ut, om du får spekulera?
Citera
2013-01-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han medverkade i vem kan slå filip och fredrik, tillsammans med patrick ekwall

Nej, det var Daniel Nannskog.

http://www.kanal5play.se/#!/play/program/372036/video/25187094|/program/223055/video/24200818
Citera
2013-01-02, 23:10
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
(...) som gjorde att Killinggänget kastade ut honom (...)
Det där stämmer inte med den officiella bilden. Antingen har du exklusiv info eller så snackar du skit.

2005: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article10536626.ab
Citera
2013-01-02, 23:25
Medlem
Mediemannens avatar
INDES EKONOMI

Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Pengar har han inga enligt honom själv.

1. Enligt Jonas själv i "Jonas Löfte" är han skyldig sin syster 400.000:-

2. I en intervju uppgav han att han var pank efter sin sista vända på behandlingshem och att det var då han fick förfrågan till det som slutligen blev serien "Jonas Löfte".

3. Finns en scen i "Jonas Löfte" där paret ska handla barnvagn i vilken Jonas själv uppger att han inte har några pengar och att han lever på Marie.

Citat:
/.../ sen det faktum att han försökte pressa av en produktion lön efter de sparkat honom /.../.

Killen /.../
är skuldsatt /.../
Om detta stämmer:
Hur mycket tror ni det här påverkar honom för närvarande "hälsomässigt"?
Kan man även anta att en del av hans "instabilitet", hans utsvävningar på Twitter – delvis också grundar sig i ekonomisk oro?
Citera
2013-01-03, 13:50
Medlem
Mediemannens avatar
ANMÄLNINGARNA

Det har pratats om anmälningar i det pågående ärendet mellan/med Inde och Backman.
Inde har varit inne på detta på Twitter väldigt många gånger – och uttryckt en förundran om vad detta är för anmälning-ar mot honom. Han har sagt att han inte vet innehållet.

I går skrev Jonas för övrigt:
Svajig dag. Vet fortfarande inte var sonen är. Inget besked från sociala, advokaterna eller sonens mor. Jag läser här att jag självömkar.
I ett initierat pm jag har fått (där källan är säker och har insyn) formuleras att Jonas Inde har
"ett antal anmälningar på sig". Detta ska inkludera både hos de sociala myndigheterna och hos BVC. Oklart för mig hur många det rör sig om.
I samma pm nämns att det ska ha inträffat "många incidenter".

Så. Vad för anmälningar och incidenter handlar det om egentligen? Finns det andra förutom hos Soc. och BVC?
Har ni något skvaller?
Senast redigerad av Mediemannen 2013-01-03 kl. 14:21. Anledning: Förändring av formulering
Citera
2013-01-03, 14:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen
Skvaller, enbart skvaller, men J I lär ha hemfallit åt alkohol och droger. Igen... Genom att titta på honom i Jonas löfte ser han minst sagt alkoholplufsig ut.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2013-01-03 kl. 14:06.
Citera
2013-01-03, 14:27
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skvaller, enbart skvaller, men J I lär ha hemfallit åt alkohol och droger. Igen... Genom att titta på honom i Jonas löfte ser han minst sagt alkoholplufsig ut.
Jag har för mig man blir rätt uppsvälld av en del psykofarmaka, typ Lithium

Sen är det ju många som slutat supa och knarka som blir lite mulliga, eftersom de under sitt missbruk inte brytt sig om att äta. När de blir drogfria äter de för mycket istället
Citera
2013-01-03, 14:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag har för mig man blir rätt uppsvälld av en del psykofarmaka, typ Lithium

Sen är det ju många som slutat supa och knarka som blir lite mulliga, eftersom de under sitt missbruk inte brytt sig om att äta. När de blir drogfria äter de för mycket istället
Jo, fast här syns det bl a på ögonen. Visst mycken psykofarmaka leder till uppsvälldhet. Men på bilder för något år sedan såg han inte likadan ut...
Citera
2013-01-03, 15:36
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Droger?
Han har väl nästan undantagslöst supit?

Jag tror dock inte att han börjat supa igen. Jag är också tveksam till att är manisk eller slutat med Litium. Jag tror bara han är helt skruvad som person, vilket belyses ordentligt i hans vårdnadstvist.

Edit:
Skulle vara kul att se hans twitter månaden innan han blev av med barnet. Samt innan deras separation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in