Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-12, 15:24
  #1
Medlem
Hej! Det här är väl inget nytt ämne men vet fan inte hur jag man en tråd så hoppas det är förlåtet.

Jag ska prova börja sälja camsex.
Vilken sida är bäst? Min kompis provade charurbate men hade tydligen problem med att få ut sina tokens, ngn annan som varit med om det?

Har hört att en del skyddar sig genom byta att byta ip:adress typ, är det ngt som rekommenderas och isf hur går man till väga för att fixa det?

Visst är detta lagligt?🤔 Om man tjänar mkt, hur gör man med skatt?

Hur får man sina tokens till pengar på kontot på ett tryggt sätt?

Kikat in på en del sidor och tycker chattarna känns lite krångliga. Många har ju prislistor. Vad är värt och poppis att ha med där?

Om du har kundskap av att tjäna pengar på det här, dela gärna med dig av erfarenheter, tips och råd på saker som kan vara bra att veta innan man ger sig in i detta. Hade varit väldigt uppskattat!🤗

Är 22år och kvinna förövrigt.
Citera
2019-01-13, 04:14
  #2
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excaalibur
Hej! Det här är väl inget nytt ämne men vet fan inte hur jag man en tråd så hoppas det är förlåtet.

Jag ska prova börja sälja camsex.
Vilken sida är bäst? Min kompis provade charurbate men hade tydligen problem med att få ut sina tokens, ngn annan som varit med om det?

Har hört att en del skyddar sig genom byta att byta ip:adress typ, är det ngt som rekommenderas och isf hur går man till väga för att fixa det?

Visst är detta lagligt?🤔 Om man tjänar mkt, hur gör man med skatt?

Hur får man sina tokens till pengar på kontot på ett tryggt sätt?

Kikat in på en del sidor och tycker chattarna känns lite krångliga. Många har ju prislistor. Vad är värt och poppis att ha med där?

Om du har kundskap av att tjäna pengar på det här, dela gärna med dig av erfarenheter, tips och råd på saker som kan vara bra att veta innan man ger sig in i detta. Hade varit väldigt uppskattat!🤗

Är 22år och kvinna förövrigt.

Fördelen med såna sajter är att du slipper marknadsföra dig själv. Men i gengäld tar de väldigt mycket av dina intäkter.
Om du däremot kan marknadsföra dig själv, exempelvis för att du har varit med i nån porrfilm eller är känd på annat sätt, kan du bara be att folk swishar dig pengarna eller betalar på annat sätt innan du börjar. (Ingen gratistitt, det blir bara jidder då)

Tror inte du behöver oroa dig för att folk ska hitta dig via IP-adressen. På de flesta såna sajter går väl videon via tjänstens server snarare än peer to peer, och isåfall kan de ju inte se IP-adressen. Men om det nu är så att din IP-adress går att spåra exakt dit du bor får du väl annars använda mobildata eller VPN. Oftast ger bara en IP-adress en ungefärlig fingervisning om vilken stadsdel man bor i.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback