Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-12, 17:43
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvbordet
Småpresenter här och där, ger komplimanger, föreslår utflykter, gillar hennes bilder, tar hand om henne överlag, hjälper henne med olika grejer och sånt.

Jag brukar inte va en toffel men för nån helg sen låg hon bakfull och jag tänkte nu ska jag vara romantisk så jag fixade frukost på sängen till oss och var allmänt "gosig" men är precis som det var värt noll.
Vad är det för presenter och komplimanger du ger?

Skulle du, med handen på hjärtat, kunna säga att du känner henne och uppskattar henne som person? Är det du gör baserat på någonting hon uttryckt sig gilla, eller är det påhitt från din sida?

Anser du att du lyssnar på henne, och i såna fall: Hur kommer det sig att du inte vet hur hon vill bli behandlad när hon tydligen har berättat det för dig?
Citera
2019-01-12, 17:54
  #26
Medlem
Vildbloms avatar
Tänker bara på sex? Det låter bra, var bor du?
Citera
2019-01-12, 19:02
  #27
Medlem
En frågeställning av typen: vad pratade ni om senast (som inte är reguljära typ hur va din dag och vad ska vi äta till middag).
Hur länge pratade ni?
Och hur länge sedan var det?

Sen repetera för gången dess för innan.

Om båda samtalen rör primärt dina hjärtefrågor el intresse.
Om det är mer än två dagar.
Mindre än en kvart i snitt.

Om det är och på alla har hon rätt.

Om inget samtal rörde...
Mindre än eller lika med 2 dagar.
Samtalen är längre än en kvart.

Om det är och på alla Har rätt.

I övriga fall är det en mix.
Citera
2019-01-12, 19:15
  #28
Medlem
rostigamazons avatar
Sluta ha sex med henne, tills hon kommer tiga om sex.
Citera
2019-01-15, 22:34
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvbordet
Ingen aning då svarar hon bara "jag har sagt det men du lyssnar aldrig" sen verkar det som om ju mer "romantisk" jag är ju mer irriterad blir hon, därför jag försöker göra det lagom.

Äh fy helvete, gör dig av med fanskapet.
Citera
2019-01-15, 22:36
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Sluta ha sex med henne, tills hon kommer tiga om sex.

Då kommer han inte få nån sex.Sexvägrar han i två veckor kommer hon sexvägra tillbaka i flera månader.

Jag tycker TS ska dumpa den här bruden direkt. Har varit med om liknande innan och det blir aldrig bättre.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback