Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-12, 12:09
  #1
Medlem
ManUniteds avatar
Har kollat runt efter ratt/pedal ett tag och hittat denna modell som ser intressant ut.

Dock har jag noterat att det verkar finns 2 versioner av den. V1 och V2 (rätta mig om jag har fel).

Har kollat runt lite på nätet och den enda info jag sett är att pedalerna ser annorlunda ut.

På ena ser de ut som denna bild:
https://i.postimg.cc/SsV6D7xt/Fanate...heel-small.jpg

och den andra ser ut såhär:
https://i.postimg.cc/NFqcCTCm/Bundel...n-1000x666.png

I övrigt ser de likadan ut.

Så jag tänkte höra med er som har koll på detta om det är några större skillnader på dessa?
Övriga ändringar i hårdvaran? eller är de densamma bara med olika utséende på pedaler?


Tacksam för all hjälp!
Citera
2019-01-12, 12:27
  #2
Medlem
Kryptos avatar
På den andra bilden är det pedaler i plast (CSR Pedals), jämfört med helt i aluminium (ClubSport Pedals V1) på första.
Hade tagit första alla dagar i veckan.

Pedalerna i aluminium är enkla att byta fjädrar på för att få bättre känsla. Även enkelt att flytta runt själva plattorna på pedalerna, ställa slaglängden för bromspedalen osv för att få dem att passa dig och din körstil.

Edit: Inte CSR Elite, det är CSR.
__________________
Senast redigerad av Krypto 2019-01-12 kl. 12:33.
Citera
2019-01-12, 13:44
  #3
Medlem
ManUniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypto
På den andra bilden är det pedaler i plast (CSR Pedals), jämfört med helt i aluminium (ClubSport Pedals V1) på första.
Hade tagit första alla dagar i veckan.

Pedalerna i aluminium är enkla att byta fjädrar på för att få bättre känsla. Även enkelt att flytta runt själva plattorna på pedalerna, ställa slaglängden för bromspedalen osv för att få dem att passa dig och din körstil.

Edit: Inte CSR Elite, det är CSR.

Ah då förstår jag.

Saken är den att jag kan köpa de med plast beg. för ett bra pris men då jag såg att det fanns med aluminium också så tänkte jag höra om det var något i övrigt som var skillnad på dem.

Tack för infon!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback