Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-12, 01:11
  #1
Medlem
Hej alla gymråttor, skulle behöva en med lite mer erfarenhet runt träning och kurande att komma med förslag hur jag ska lägga upp min sommar kur. Tanken är att sätta igång med dieten mars och dieta i ca 90 dagar och vill gärna ligga på ca 500mg Test E e5d för att bibehålla mina muskler under denna diet samt slänga in någon oral troligen winny alt anavar.

Nu till min fråga.

Jag har precis avslutat min första kur som börjades 3 okt och var tänkt att avslutas efter 14 veckor.
Kuren bestod av:
v. 1-14 Test E 300mg e5d
v. 1-6 anavar 60mg

Nu står jag i valet och kvalet om det blir för tight att köra pct för att återhämta min egna produktion för att sedan kliva på igen för dieten, Får en känsla av att de inte är så nyttigt att precis låta testisen återhämta sig för att sedan stänga ner dom igen.

Är det då smartare att cruisa på ca 300mg Test E e5d fram tills mars för att sedan öka dosen successivt alt mer ju högre kaloriunderskottet blir för att sedan kliva av i slutet av året och då försöka få igång produktionen med hjälp av HCG de sista veckorna och en pct av nolva.

Brygga för att sedan deffa? Kliva av köra nolva i 4 veckor för att sedan kliva på igen i mars?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback