Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-03-17, 08:23
  #61
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Idiot.
Det finns verkligen inga gränser för din dårskap.
Bara att hoppas att ungen trots allt får det bra. Mot alla odds. Barn väljer ju som bekant inte sina föräldrar.


Barnet kommer ha det väldigt bra!
Pappan kommer inte heller drabbas av någon hjärtinfarkt eftersom han vill ha barn. Det är hans dröm 👌🏼 Om jag nu väntar 1 månad till med att berätta så skyddar det honom ifall att det skulle bli ett missfall.

Man ska inte vara för öppen om allt
Citera
2019-03-17, 08:26
  #62
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Barnet kommer ha det väldigt bra!
Pappan kommer inte heller drabbas av någon hjärtinfarkt eftersom han vill ha barn. Det är hans dröm 👌🏼 Om jag nu väntar 1 månad till med att berätta så skyddar det honom ifall att det skulle bli ett missfall.

Man ska inte vara för öppen om allt

Men detaljen om att frugan är gravid, hade nog de flesta män viljat ta del av.
Om det nu är hans barn. Det kanske är tandläkarens?
Citera
2019-03-17, 08:29
  #63
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Men detaljen om att frugan är gravid, hade nog de flesta män viljat ta del av.
Om det nu är hans barn. Det kanske är tandläkarens?


Det är 100 % hans barn. Han vill nog själv veta när det är fastställt att det inte blir missfall igen.

Jag älskar honom för mycket för att du ska tro att jag skulle vara otrogen. Har inga problem med ett DNA-test. Det är hans för 1000 %.

Han har väl inte uppmärksammat att jag inte haft mens på 3 mån 👌🏼
Citera
2019-03-17, 08:33
  #64
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Men detaljen om att frugan är gravid, hade nog de flesta män viljat ta del av.
Om det nu är hans barn. Det kanske är tandläkarens?


Sedan tror jag inte att han är ett mongo som andra män. Han knullar mig oskyddat och dessutom kommer i mig stup i ett så att det skulle bli barn är nog inte en förvåning för honom 👌🏼
Citera
2022-05-16, 20:49
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hej

Jag undrar om er som fått barn. Har ni tänkt på att köra 1 barn och vänta i några år eller har ni fött 2 barn efter varandra?

Min man vill ha ett barn åt gången men jag vill ha 2 barn efter varandra

Är det mer jobbigt?Tänker jag fel?

Det bästa är att få dom rätt nära på, men att den första börjat gå innan man gör den andra är bra tumregel.
Vänta Minst 1år, men max 2år är det ultimata
Citera
2022-05-17, 15:44
  #66
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hej

Jag undrar om er som fått barn. Har ni tänkt på att köra 1 barn och vänta i några år eller har ni fött 2 barn efter varandra?

Min man vill ha ett barn åt gången men jag vill ha 2 barn efter varandra

Är det mer jobbigt?Tänker jag fel?

Ett år mellan mina barn. Man vänjer sig med det jobbiga. Nu när de är 10 och 11 så är det hur bra som helst.
Citera
2022-05-17, 15:47
  #67
Medlem
Vildbloms avatar
Först gnäller du på att folk pressar dig att skaffa barn när du inte vill och nu vill du veta hur långt emellan barnen.. Du är ett troll och förmodligen inte ens kvinna.

Bara sluta trolla.
Citera
2022-05-17, 15:57
  #68
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Först gnäller du på att folk pressar dig att skaffa barn när du inte vill och nu vill du veta hur långt emellan barnen.. Du är ett troll och förmodligen inte ens kvinna.

Bara sluta trolla.


Missade du trådens datum?
Den är gjord 2019. Den är lika aktuell med 0
Det är 2022 men om det passar dig att gå på personangrepp mot en användare som du inte vet mycket om så be my guest
Citera
2022-05-17, 16:05
  #69
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Missade du trådens datum?
Den är gjord 2019. Den är lika aktuell med 0
Det är 2022 men om det passar dig att gå på personangrepp mot en användare som du inte vet mycket om så be my guest
Jäpp, gillar inte troll.

Godnatt frk känslig.
Citera
2022-05-17, 16:07
  #70
Medlem
2. Om ett barn dör, har du ett kvar. Om du dör, har de varandra.
Citera
2022-05-17, 16:11
  #71
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Jäpp, gillar inte troll.

Godnatt frk känslig.


Du kom fram till detta hur då?
Jag har ändå varit mer seriös i mina inlägg än vad du någonsin varit. 2019 (2 år kan mycket ändras). Att du sedan kallar människor för troll säger mer om dig som person än någon annan.
Uppenbarligen gillar du att ge dig på användare här vilket jag har sett mycket i dina inlägg
Du mår ingen bra alls och för din egen skull så lugna ner dig med all hat mot allt och alla

Du sprider enorm negativ energi

Kan inte förstå hur människor som dig orkar vara negativa, hatiska och så förbannade på allt och alla samt livet
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback