Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-16, 17:04
  #13
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
PRECIS BÖRJAT LÄSA! Och du kanske återvänder om några månader.... återvänd om minst 1år med daglig fördjupning om ämnet!

Ja jag kommer att ta det lugnt, inte ta någon kur om jag inte känner mig trygg.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Om du ska köra 250mg var 5:e dag, då är det 10 doser, ja. Tänk bara på att många märken därute är underdoserade, och även om ett märke är bra idag kan det lika gärna vara skit imorgon. Lita inte på alla värdelösa "grönt som skogen"-omdömen på HB (de grönar även om de får matolja i brevinkastet), utan i första hand bör du välja ett märke som en pålitlig medlem har använt och tagit blodprov på. P.g.a. alla underdoserade prepp är risken därför stor att du stänger du ner din egenproduktion i onödan - särskilt om du kör på "lägre" doser som 250-350mg/vecka.

Kan man handla på Dream market, eller är det webbshoppar som gäller?, ni behöver ju inte nämna någon webbshopp här, det får man nog inte.

En fråga: Om jag tar testo, kommer jag att tappa fett runt midjan och annan underhudsfett?
Jag tar Mirtazapin nu och den medicinen lägger på både fett o vatten.

Jag hade nog vägt 7-10kg mindre utan den medicinen.
__________________
Senast redigerad av EsoxLucius81 2019-01-16 kl. 17:07.
Citera
2019-01-16, 18:24
  #14
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Ja jag kommer att ta det lugnt, inte ta någon kur om jag inte känner mig trygg.



Kan man handla på Dream market, eller är det webbshoppar som gäller?, ni behöver ju inte nämna någon webbshopp här, det får man nog inte.

En fråga: Om jag tar testo, kommer jag att tappa fett runt midjan och annan underhudsfett?
Jag tar Mirtazapin nu och den medicinen lägger på både fett o vatten.

Jag hade nog vägt 7-10kg mindre utan den medicinen.

Mirtazapine gör inte att du lägger på dig fett. Eventuellt kan du få ökad aptit och om du då äter massa skit och ligger på kcal överskott så blir du fetare.
Citera
2019-01-16, 19:12
  #15
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Mirtazapine gör inte att du lägger på dig fett. Eventuellt kan du få ökad aptit och om du då äter massa skit och ligger på kcal överskott så blir du fetare.

Man får en sjuk aptit, speciellt på kvällen när man tagit medicinen. Inte omöjligt att den ändrar metabolismen heller, och binder vatten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback