Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-11, 10:19
  #13
Moderator
^Eazs avatar
Annan tråd där detta ärende hanterades i media: (FB) Flashback fick brottsoffer att anmäla två pedofilbröder. (/Mod)

Den gången valde de att inte säga rakt ut att det var Flashback det handlade om.

Aktuella Brott tråden: (FB) Två bröder dömda för hundratals våldtäkter på barn i Skåne o Västernorrland
Citera
2019-01-11, 21:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ja, det är lite förvirrande att trådskaparen skriver att den är tjej när rösten i dokumentären är en kille.
Ja han gjorde det av rädsla, jag blev ilsken och konfrontera både här och IRL (Blev avstängd för det under en tid) då jag fick telefonsamtal och annat p.g.a. tråden. (Jag är Kim, V.A i rättegångspapperna eller som jag fått se mig beskriven här på FB "transan")
Men jo tråden är sann, händelserna och mer hände.. många händelser och grövre... drogs inte upp i rättegång bl.a. bdsm, tidelag och annat "smått och gott" som hände mot folk som inte orkade konfrontera eller som hade blivit preskiberat.
Citera
2019-01-15, 07:37
  #15
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darknessemnodied
Ja han gjorde det av rädsla, jag blev ilsken och konfrontera både här och IRL (Blev avstängd för det under en tid) då jag fick telefonsamtal och annat p.g.a. tråden. (Jag är Kim, V.A i rättegångspapperna eller som jag fått se mig beskriven här på FB "transan")
Men jo tråden är sann, händelserna och mer hände.. många händelser och grövre... drogs inte upp i rättegång bl.a. bdsm, tidelag och annat "smått och gott" som hände mot folk som inte orkade konfrontera eller som hade blivit preskiberat.
Jag hörde programmet. Heder åt er båda.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback