Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-11, 05:35
  #1
Avstängd
...gick runt för att hitta nån hora jag tände på. (långt från Sverige där sexköp är lagligt, normaliserat och en accepterad naturlig del av samhället)
Kvällen var ljummen jag hade gått runt och letat även igår
utan resultat. Efter ett par -tre års erfarenhet av sexköpande
har jag blivit mycket mer kräsen vilket både irriterar mig och
oroar mig. Allting tar längre tid eftersom jag nekar det mesta
som erbjuds. Iallafall, igår hittade jag en tjej som verkade intressant
som jag kände att jag klickade med, det är en blandning mellan utseende
och personkemi det handlar om, hon var väldigt söt, vackra ögon och ett
oskuldsfullt snällt ansikte. Jag närmade mig men tyckte hon såg lite
för ung ut när jag började prata med henne och hennes stora ögon såg väldigt
sorgsna ut, som att någonting hade hänt henne, och/eller att hon haft gråt inom sig,
jag vet inte vad det var men det fick mig att tveka och gå därifrån,
jag sa att jag skulle komma tillbaks om en stund och kolla läget.
Samtidigt var det en äldre prostituerad bredvid som iakttog situationen och
stirrade på mig av någon anledning, hon var mycket längre, tjockare med stora hängbröst
och en ålder på över 60 år, förmodligen irriterade hon sig på att jag gick fram
till en så ung tjej medans hon för mig var helt ointressant.
Iallafall så gick jag och åt och gick sedan tillbaks där jag mött henne tidigare
men hon var inte där. Skit samma tänkte jag och gick runt vidare utan att hitta nått.
Jag var ändå tveksam mot henne.
Idag gick jag runt igen och letade, och jag hittade verkligen ingen alls så jag gick hem,
sen gick jag ut igen på kvällen en sista gång för att se om jag kunde hitta någonting
intressant och där stod hon, ett kvarter bort ifrån platsen igår.
Hon frågade varför jag inte kommit tillbaks igår och jag berättade som det var.
Idag var hon helt annorlunda,mycket gladare och hennes ögon var nyfikna och intresserade.
Det övertygade mig och även priset hon erbjöd mig vilket var billigt.
Många tjejer sänke priset här när dom gillar kunden. Jag frågade igen om hennes ålder
och hon sa att hon var 19 och att jag inte skulle oroa mig. Hon sa att vi kunde gå bort
till ett hotell en bit där ifrån där det jobbade andra tjejer och jag blev igen övertygad
eftersom de som jobbar där har som "policy" att inte släppa in minderåriga (tjejer under 18)
så jag accepterade dealen. Vi gick dit tillsammans och allt kändes
jättebra på alla vis. När vi väl var där frågade hon igen varför jag inte kommit tillbaks till
henne igår. Hon frågade även ifall jag hade flickvän och hur gammal jag var. Hon gissade
att jag var mycket yngre än vad jag är men ändå betydligt äldre än henne. Jag hakade på och sa att
jag var lite äldre bara än den åldern hon gissade på. Den här tjejen var annorlunda.
Vi gillade varann. Kanske hade det någonting med att våra namn även var väldigt lika och vi började
prata om stjärntecken osv. Ingen stress alls. Hon berättade också att det var hennes födelsedag
i morgon, då skulle hon fylla 19 år. Hon verkade lite ledsen inombords över det då hon sa att
hon bara skulle gå hem och lägga sig efteråt. men hon lyckades kväva det i stunden. Hon verkade så ensam av sig, så det blir nog
ingen fest. sedan frågade hon (efter att vi haft sex) ifall vi inte kunde träffas imorgon också,
och jag svarade att jag kan inte ha råd att göra detta varje dag även om jag gillade det
och gärna skulle kunna tänka mig att träffa henne igen.-men, jag bjuder dig, sa hon. OK, svarade
jag halvt förvirrat, efter som jag inte kände henne så bra än. - vi träffas vid statyn vid torget, sa hon.
ok, när? Hon svarade inte. Jag sa att jag passerar det torget flera gånger varje dag
så om du är där så kommer vi träffas. Hon hade tidigare sagt att hon också bodde i centrumet.
Jag hade sett henne flera gånger förut så jag förstod att hon bodde i närheten från där jag bor.
Sexet vi hade haft var väldigt skönt och bra. Hon var lite annorlunda då hon började leka med
min kuk med hennes fötter för att sedan fortsätta med händerna innan hon satte på kondomen.
Allt med en förförande inlevelsefull ögonkontakt. Kuken var stenhård, kondomen satt nu på.
Hon började leka med sig själv och satte handen för hennes rakade lena fitta och lekte
"kurragömma" på ett barnsligt sätt...den vill inte, sa hon. Samtidigt såg jag hur hon våtnade
och hur hennes blick blev kåtare och kåtare. -kör in kuken nu. ok? Jag pressade in kuken
och hon var ganska trång men hon våtnade mer väldigt snabbt, samtidigt som hon stönade
av att bli knullad av hennes nya vän som hon väntat på igår.
Jag tänkte -så här kan det vara att köpa sex ibland när det blir rätt, tjejen njuter ju
minst lika mycket som jag. Vi körde på och våra kroppar passade ihop perfekt med varann,
hon var ganska liten och smal samtidigt som hon hade talangen att vara både vig, följsam och
kåt samtidigt så jag kunde knulla på henne i precis de ställningar jag ville. Hon var med på allt.
Efter en stund kände vi oss klara och jag tog ut kuken och drog av kondomen för att spruta.
Hon visade med handen. -Här. Lite över fittan ville hon att jag skulle spruta.
Sperman flög ut lite överallt. På hennes fitta, mage och även på mig själv.
Hon tittade nyfiket med hennes stora blå-gråa-gröna ögon medans sperman pumpades ut, det gjorde
henne än kåtare. -intressant , sa hon och såg mig i ögonen. Jag blev förvånad över hur mycket
hon gillade att se sperman flyga ut och över hur acceptant hon var över att ha min sperma på
hennes nakna kropp. Istället för att snabbt torka bort allt låg hon kvar på sängen med särade ben.
Precis när jag var på väg att komma särade hon extra mycket och svankade upp med fittan
så att jag även såg hennes runda fina rumpa och hennes stjärthål tydligt. Det kändes precis
som nån porrfilmsscen, men det hände precis i nuet och hon bara gjorde det utan att jag bad om det.
Då hon låg kvar särandes efteråt med fittan öppen mot mig och hon leende mot mig såg jag
inuti henne hur hon blev våtare, hon gned fingret sakta runt fitthålet samtidigt som hon
såg mig i ögonen. -Du försöker förföra mig med din fitta , sa jag. -Så du tycker att jag
försöker förföra dig, svarade hon och fortsatta. Sen gav hon mig en handduk som låg bredvid henne
och bad mig trycka den mot hennes yttre blygdläppar, sen de inre och sen klitoris.
-är det inte obekvämt sa jag? - Nej, svarade hon, varför skulle det vara det?
-Eftersom handduken inte är så len, sa jag. Hon njöt bara. Sen torkade vi båda bort sperman.

Det kändes som att hon sökte efter kärlek. Att hon gillade mig och behövde nån.
Hon var ensam, och hon ville kanske ha någon att vara med under hennes födelsedag.
Jag hade bara svarat henne ärligt så som det var och sagt att jag skulle jobba imorgon och
efter vi skilts åt som vanligt. Det kändes ju annars son en invit till att fortsätta
kvällen med henne och bjuda henne hem till mig men även om vi hade en bra personkemi
så tror jag åldersskillnaden och våra olika intressen gjorde att kommunikationen nu inte
längre funkade så bra. Jag ville bara fortsätta mitt liv och jobba och hon var helt i andra tankar.
hon hade säkert massor av andra kunder som gärna skulle vilja vara med henne men som hon
skulle dissa. Jag tror hon kände sig sårad samtidigt som verkligheten flög henne förbi igen....
vi gick ut tillsammans mot gatan och natten, det kändes konstigt och hon sa att hon skulle
gå rakt på medans jag skulle svänga upp mot höger. Jag sa, -vi ses. Och hennes blick var
sorgset riktat mot tomheten i natten för att avslutningsvis inte möta mina ögon som
det förväntande positiva avslutet av mötet. Jag kände med henne och gick vidare åt mitt håll
och mina planer. Vi var så olika men ändå så lika, vi hade just njutit tillsammans och
upplevt en extrem närhet och intimitet och förtroende. Hon hade även gått på toaletten och
provar kläder framför mig, någonting nytt som hon stolt hade köpt.Det kalla avslutet kändes
som en kniv. Jag tror hon bott själv i centrumet sedan hon var 15.
Vad skulle hon göra nu? Skulle vi ses igen? Kommer vi prata med varann?
Kommer allting bara vara glömt lika snabbt och hopplöst som hon försvann där in i natten?
Känslorna är starka och far åt olika håll. Jag kände en oerhörd sorg då vi skildes åt,
men vad skulle jag göra? Vad hon gör nu vet jag inte. Förmodligen gick hon hem och la sig som
hon sa. Kommer hon ha nya kunder igen imorgon? På hennes födelsedag?
Att fylla 19 är speciellt, det är stort. Man är fortfarande tonåring, allting är
mycket större i den åldern.Fan vad livet måste vara komplicerat för henne.
Hur kunde hon vara så snäll och "godtrogen" mot mig? och öppna sig så mycket?
Har ni varit med om att prostituerade har sökt kärlek och trygghet hos er på detta eller
liknande sett? Hur förhåller ni er till det?
Vad tycker ni att jag ska göra ifall jag träffar henne imorgon?
Tankar? Funderingar? Reflektioner?
Denna texten blev väldigt lång men jag ville bara få ur mig detta då mötet kändes väldigt
unikt och det hände mig alldeles nyss så jag skriver medans jag minns detaljerna.
Har ni varit med om något liknande? Psykologisk analys på denna tjej?
Citera
2019-01-11, 06:15
  #2
Medlem
AceOfHazes avatar
Jag tror dig. Tippar på Asien? Mest är det nog säkerhet och trygghet hon söker. Hur gammal är du? 1 knull räcker inte för att bli direkt när om du frågar mig..
Citera
2019-01-11, 07:16
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Jag tror dig. Tippar på Asien? Mest är det nog säkerhet och trygghet hon söker. Hur gammal är du? 1 knull räcker inte för att bli direkt när om du frågar mig..

Är mycket äldre än henne men ser ung ut så vi ser inte konstiga ut tillsammans.
Hon kanske söker nån slags fadersgestalt även om jag som sagt inte ser så mycket äldre ut
även om jag är det.

1 knull räcker inte för att bli direkt vad menar du?
kär eller vad? det handlar knappast om äkta kärlek.
mer passion och trygghet, men drag åt trygghet fastän den sexuella biten
funkade ju också.

Spelar ingen roll vart det är, men ej Asien.

Får se vad som händer om jag träffar henne imorgon. På hennes födelsedag...
Citera
2019-01-11, 07:24
  #4
Medlem
AceOfHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Är mycket äldre än henne men ser ung ut så vi ser inte konstiga ut tillsammans.
Hon kanske söker nån slags fadersgestalt även om jag som sagt inte ser så mycket äldre ut
även om jag är det.

1 knull räcker inte för att bli direkt vad menar du?
kär eller vad? det handlar knappast om äkta kärlek.
mer passion och trygghet, men drag åt trygghet fastän den sexuella biten
funkade ju också.

Spelar ingen roll vart det är, men ej Asien.

Får se vad som händer om jag träffar henne imorgon. På hennes födelsedag...
kär skulle det stå. Haft en del relationer med tjejer som jobbar som dansare/erbjuder sex. 4 har blivit intresserade rent känslomässigt. 1 var ett kortare förhållande. Detta är av kanske 100+. Är man en bra kille så kan de gå vägen. Ju kortare de jobbat inom det ju mindre duckade i huvudet. Några månader säger jag sen blir det lönlöst då de bara tänker pengar eller flera pojkvänner de timar in. Jag är iofs 25-30. Men önskar dig lycka till. Tycker du ska träffa henne och ta med dig en liten gåva för syns skull. Hon kommer så klart bli glad.
Citera
2019-01-11, 07:51
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
kär skulle det stå. Haft en del relationer med tjejer som jobbar som dansare/erbjuder sex. 4 har blivit intresserade rent känslomässigt. 1 var ett kortare förhållande. Detta är av kanske 100+. Är man en bra kille så kan de gå vägen. Ju kortare de jobbat inom det ju mindre duckade i huvudet. Några månader säger jag sen blir det lönlöst då de bara tänker pengar eller flera pojkvänner de timar in. Jag är iofs 25-30. Men önskar dig lycka till. Tycker du ska träffa henne och ta med dig en liten gåva för syns skull. Hon kommer så klart bli glad.

ett kortare förhållande skulle jag eventuellt vara intresserad av, men inget seriöst,
det måste hon ju förstå. Kanske som ett slags öppet förhållande fram tills jag lämnar landet.
Kan inte vara nån sugarDaddy till henne så det tror jag jag gjort klart för henne
redan. Skulle inte kunna ha flera öppna förhållanden tror jag utan endast 1.
Får se om jag känner något när jag ser henne igen vilket jag borde göra snart...

Hur slutade det korta förhållandet för dig?
Citera
2019-01-11, 09:38
  #6
Medlem
Jävlar! Ni hade verkligen ett moment. Du är nog speciell för henne..
Citera
2019-01-11, 11:29
  #7
Medlem
Jon.Holmss avatar
Tack för en mysig porrnovell. Du har talang!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback