Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-15, 21:24
  #13
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Lånar tråden lite.

Vad rekommenderar ni för PCT efter en 8 eller 12 veckors MK2866/Ostarine 25mg kur?

Halverade mitt testo på 12V @ 20mg osta.
Körde 4V
Nolva 20/20/20/20
Clomid 50/50/25/25

Det funkade bra.
Citera
2019-01-17, 18:51
  #14
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Hör att du läst en del av Dylan, han gillar att skrika prohormon om allt som han själv inte tjänar pengar på. På fb verkar SC vara populärast for sarms, är säkert rätt substanse. Sen kanske det finns risker ändå, just rad är ostuderat på människor.

Faktiskt inte, mest letat forskning om sarms och mk667. Jag är intresserad då jag tror det är vanligare än man tror med just sarms inom flera större idrotter. Tänkte testa rad140 och mk667 eller vad tror du är en bra kombo? Vill testa några få först för att det då är lättare att lära känna kroppen och hur den påverkas av eventuella biverkningar.
Citera
2019-01-18, 18:43
  #15
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Faktiskt inte, mest letat forskning om sarms och mk667. Jag är intresserad då jag tror det är vanligare än man tror med just sarms inom flera större idrotter. Tänkte testa rad140 och mk667 eller vad tror du är en bra kombo? Vill testa några få först för att det då är lättare att lära känna kroppen och hur den påverkas av eventuella biverkningar.

Har ingen erfarenhet av mk-677, skippade den eftersom biverkningarna verkade jobbiga och det är oklart hur mycket den ger. Tycker att man i första hand ska välja de mest beprövade så typ:

Väldigt mild: Mk-2866.

Gains: LGD-4033 (+Mk-2866).

Gainz: LGD-4033 + RAD-140 (+Mk-2866).

Poängen är väl mest att om du ska välja en så ta lgd framför rad eftersom det finns mycket mer forskning/erfarenhet på lgd.
Citera
2019-01-23, 13:56
  #16
Medlem
Hur är sarms för magen du nämnde något om magknip. Försök googla det men hittar inte något. Presics på börja en kur och har lite ont i magen men kanske är en tillfällighet bara
Citera
2019-01-23, 16:28
  #17
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Hur är sarms för magen du nämnde något om magknip. Försök googla det men hittar inte något. Presics på börja en kur och har lite ont i magen men kanske är en tillfällighet bara

Jag har tagit rad140 och mk677 och jag hade inga magproblem - dock är min mage rätt tålig.
Däremot hade jag skum huvudvärk i 4dgr av mk677.
Citera
2019-01-23, 19:53
  #18
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Halverade mitt testo på 12V @ 20mg osta.
Körde 4V
Nolva 20/20/20/20
Clomid 50/50/25/25

Det funkade bra.

Då känns ju osta rätt ovärt? Om man stängs ner så pass 🤔. Läst om några i Amerika som kört clomid samtidigt som Osta för att hålla nivån uppe.
Citera
2019-01-23, 20:42
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Hur är sarms för magen du nämnde något om magknip. Försök googla det men hittar inte något. Presics på börja en kur och har lite ont i magen men kanske är en tillfällighet bara
Har kört 20mg RAD 140 o 20mg Cardarine ed utan problem med magen. Även kört S-23 30mg med 20mg Cardarine ed inga problem där heller. Däremot ligger jag på 40mg OT just nu o det sätter fart på magen. Mvh pfloyd
Citera
2019-01-26, 09:29
  #20
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Då känns ju osta rätt ovärt? Om man stängs ner så pass 🤔. Läst om några i Amerika som kört clomid samtidigt som Osta för att hålla nivån uppe.

Svårt att säga, halvering är ju inte nedstängning. O mnånga kommer undan med mycket mindre påverkan.

Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Hur är sarms för magen du nämnde något om magknip. Försök googla det men hittar inte något. Presics på börja en kur och har lite ont i magen men kanske är en tillfällighet bara
Hittat en del om det, jag har lyckats lösa det genom att dela upp rad-140 på 3 doseringar o tar det mitt i måltiderna.
Citera
2019-01-26, 19:05
  #21
Medlem
Yes får prova dela på dosen om det inte ger med sig.
Citera
2019-01-27, 18:28
  #22
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Svårt att säga, halvering är ju inte nedstängning. O mnånga kommer undan med mycket mindre påverkan.

Vad fick du ut av kuren då, nöjd? Jag får helt enkelt ta och testa 👍
Citera
2019-01-28, 20:17
  #23
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Vad fick du ut av kuren då, nöjd? Jag får helt enkelt ta och testa 👍
Ingen våldsam effekt, men jag ökade troligtvis mer än jag gjort utan. Kändes också som att det var svårt att lägga på sig fett under bulken.

Vill du ha något som ger tydliga gains får du slänga på lgd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback