Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-14, 22:55
  #13
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daed
Det där känns fullkomligt lysande, men hur bekvämt är det? Jag brukar tycka att det är rätt äckligt med blöta plastpåsar utan att behöva sitta på dem. Tror du att det går att ha något annat att sitta på? Jag tänker mig typ en stjärtlapp? Det kanske inte heller är så fräscht... Det är faktiskt lurigt eftersom plastpåsen blir så himla sladdrig.

Det funkade för mig när jag bodde så. Lapp kanske också funkar - bara att prova ju.
Citera
2019-02-24, 14:47
  #14
Medlem
Haha, vet om en tjej som gjort det ofrivilligt i fyllan och somnat. Hon bodde hemma och duschen var på övervåningen och det resulterade i stora vattenskador.
Citera
2019-02-27, 21:55
  #15
Medlem
SvartaBjorns avatar
Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Bostad, hem och trädgård
/Moderator
Citera
2019-03-02, 22:45
  #16
Medlem
Hur stor duschkabin handlar det om? När jag växte upp hade vi en men den är ju inte så stor. Det fanns en propp, egentligen ett rör med en gummipackning som msn satte i utloppet, röret var lite kortare än kabinens kar var djupt så att det även funkade som bräddavlopp.

Men utloppet var ju inte större än att man kunde täppa det med hälen.
Citera
2019-03-02, 22:46
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercifultoyou
Haha, vet om en tjej som gjort det ofrivilligt i fyllan och somnat. Hon bodde hemma och duschen var på övervåningen och det resulterade i stora vattenskador.

Vet en kille som gjorde det i en studentkorridor och det blev stora mängder vatten på våningen under. Han var full och skulle ta en dusch men däckade...
Citera
2019-03-10, 21:58
  #18
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daed
Hej!

Det där är något jag aldrig har tänkt på förut. De verkade rätt stora och bekväma, men det verkar mest vara kvinnor på bilderna? Jag är ju en man på nästan 190cm så jag vågar inte riktigt slå till. Vet du om det går att åka och provligga ett kar? Jag har ett måttband hemma, men jag behöver nog någon som mäter mig när jag sitter och hukar mig som om jag satt i karet? Det är svårt att nå runt själv!

Jag har ett sådant kar och jag (tjej och hissnande 156 cm lång) har rymligt med plats och kan vända mig åt alla möjliga håll. Maken som är lite över 180 cm och väger dryga 90 pannor kan sitta i det, men han just bara sitta still, inte vända sig, byta ställning, m.m.

Men det kanske folk inte kan i vanliga badkar heller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback