2022-09-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Hvis du mener dette plutselig vil gi mening - at barna drepte sin mor - da burde du ta deg en avslappende tur til Legoland og se på barn som morer seg med sine foreldre. Det skal ekstremt mye til at barn dreper sine foreldre og da er det ofte snakk om psykiske problemer og foreldre som f.eks har mishandlet dem. Ingen indikasjoner på at AEH mishandlet noen - og som du skriver selv - ingen av dem er siktet.

Snoken, det er ikke lyset av en politibil på vei til å arrestere noen barn.

Jeg tror, og håber heller ikke at børnene er med på dette, men man undres alligevel, når de ‘modarbejder’ politiet, og der er helt stille fra dem i denne sag, der vedrører deres mor. Så selvfølgelig tænker mange sit, og undrer sig over hvorfor det er sådan.
Senast redigerad av rlk73 2022-09-27 kl. 21:48.
Citera
2022-09-28, 16:19
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Nei, jeg tror ikke barna har tatt livet av sin mor, men de kan ha blitt involvert umiddelbart etterpå, og blitt severt en historie som har medført at de hjelper og støtter sin far med praktiske detaljer, alibi etc. Hvorfor så mye stillhet, og hvorfor bevisst motarbeide politiets arbeid🤔 Noen i nærmeste familie vet hva som har skjedd, og hvem som står bak, det er jeg rimelig sikker på🧐
Å involvere barna etterpå hvis de ikke var med på noe i utgangspunktet er det vanskelig å skjønne logikken med? Sett gjennom en teori der TH skulle planlegge et drap - da burde han involvert så få personer som mulig og vertfall ikke noen som sto AEH nært. At familien var en sekt har jeg liten tro på, men deg om det. (med denne merkelige teorien ble du litt mindre troverdig i mine øyne) Har du barn selv eller er du en ensom ulv?
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Jeg tror, og håber heller ikke at børnene er med på dette, men man undres alligevel, når de ‘modarbejder’ politiet, og der er helt stille fra dem i denne sag, der vedrører deres mor. Så selvfølgelig tænker mange sit, og undrer sig over hvorfor det er sådan.
Det håpet deler jeg med deg👍 Poenget er at du nok ikke trenger å være så bekymret for at barna har vært delaktig i et drap fordi politiet mener siste kjente livstegn er kl 09.14, og de har tydeligvis ikke funnet noe som tyder på at barna er involvert. Ellers er det nok ingen som kan gi et fasitsvar å på hvordan de burde reagert i denne gåtefulle saken, og kanskje de samarbeider bedre med politiet i dag.
Hvem vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Kodespråk eller ikke, og hva kodene i så fall skulle bety blir spekulasjoner, men faktum er at hendelsene bærer preg av et mønster som etter min mening nagler TH og flere av barna til saken.
Beklager at jeg dro frem et eldre innlegg, men har du funnet ut dette nå eller må vi bare stole på din mening?
Citera
2022-09-28, 21:03
Medlem
Citat:
Å involvere barna etterpå hvis de ikke var med på noe i utgangspunktet er det vanskelig å skjønne logikken med? Sett gjennom en teori der TH skulle planlegge et drap - da burde han involvert så få personer som mulig og vertfall ikke noen som sto AEH nært. At familien var en sekt har jeg liten tro på, men deg om det. (med denne merkelige teorien ble du litt mindre troverdig i mine øyne) Har du barn selv eller er du en ensom ulv?

Det håpet deler jeg med deg👍 Poenget er at du nok ikke trenger å være så bekymret for at barna har vært delaktig i et drap fordi politiet mener siste kjente livstegn er kl 09.14, og de har tydeligvis ikke funnet noe som tyder på at barna er involvert. Ellers er det nok ingen som kan gi et fasitsvar å på hvordan de burde reagert i denne gåtefulle saken, P og kanskje de samarbeider bedre med politiet i dag.
Hvem vet.

Beklager at jeg dro frem et eldre innlegg, men har du funnet ut dette nå eller må vi bare stole på din mening?

Din logikk og oppfatning av saken er helt på jordet🤯 At barna, eller en av dem, er blitt involvert i ettertid har vært diskutert her på forumet lenge. Jeg har forøvrig aldri uttalt at familien er en sekt, hvor har du det i fra🤔 Jeg svarte kun på et spørsmål om AE tilhørte en sekt, noe jeg svarte benektende på. Bakgrunnen for dette var at TH hadde forslått for politiet at AE muligens hadde rømt avgårde med en sekt. Dette er på samme nivå som deg og Gone Girl teorien, galskap fra ende til annen🥴🤯
Senast redigerad av Troverdig 2022-09-28 kl. 21:05.
Citera
2022-09-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Alt er ikke obligatoriske slik Org.nummer/fødselsdato at fyll inn.

Om jeg forstår deg rett tenker jeg at dette med å oppgi fødselsdato i en henvendelse om lagerleie faktisk kan si noe om alderen til personen bak mailen.
Citera
2022-09-28, 21:51
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Din logikk og oppfatning av saken er helt på jordet🤯 At barna, eller en av dem, er blitt involvert i ettertid har vært diskutert her på forumet lenge. Jeg har forøvrig aldri uttalt at familien er en sekt, hvor har du det i fra🤔 Jeg svarte kun på et spørsmål om AE tilhørte en sekt, noe jeg svarte benektende på. Bakgrunnen for dette var at TH hadde forslått for politiet at AE muligens hadde rømt avgårde med en sekt. Dette er på samme nivå som deg og Gone Girl teorien, galskap fra ende til annen🥴🤯
Du får tåle såpass når du har valgt å delta på FB. Teorien din om at TH involverte noen av barna etterpå er svært vanskelig å skjønne basert på tidslinjen og detaljene - ja og da måtte de vel ha vært en salgs sekt der TH kunne ha stolt på at de holdt på en slik hemmelighet.

Nei, du har ingen troverdige teorier om saken og viser jo nå at du vet like lite som alle andre.
Du er avslørt.
God kveld
Citera
2022-09-28, 21:58
Medlem
Citat:
Du får tåle såpass når du har valgt å delta på FB. Teorien din om at TH involverte noen av barna etterpå er svært vanskelig å skjønne basert på tidslinjen og detaljene - ja og da måtte de vel ha vært en salgs sekt der TH kunne ha stolt på at de holdt på en slik hemmelighet.

Nei, du har ingen troverdige teorier om saken og viser jo nå at du vet like lite som alle andre.
Du er avslørt.
God kveld

Troverdighet går ikke på om man vet lite eller mye om en sak, men der stopper det vel for deg😳
Citera
2022-09-28, 22:09
Medlem
Citat:
Troverdighet går ikke på om man vet lite eller mye om en sak, men der stopper det vel for deg😳
Du må skaffe bedre briller. Legokatt skrev "du har ingen troverdige teorier om saken"
Senast redigerad av z-z-z 2022-09-28 kl. 22:11.
Citera
2022-09-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Om jeg forstår deg rett tenker jeg at dette med å oppgi fødselsdato i en henvendelse om lagerleie faktisk kan si noe om alderen til personen bak mailen.

Hehe, ja, viktig å understreke at dette ikke er en gamling!
Citera
2022-09-28, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hva var den fødselsdatoen som var oppgitt? Hva om den personen skrev sin egen fødselsdato av gammel vane?
Senast redigerad av z-z-z 2022-09-28 kl. 22:57.
Citera
2022-09-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hva var den fødselsdatoen som var oppgitt? Hva om den personen skrev sin egen fødselsdato av gammel vane?

16.03.89. Sannsynligvis OHG sin fødselsdato. Han står ihvertfall oppført på proff.no med 1989 som fødselsår.
Citera
2022-09-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z

Mulig OHG sin. Tatt fra kopien av passet.
Senast redigerad av Kokadu 2022-09-29 kl. 00:01. Anledning: Tillegg
Citera
2022-09-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hehe, ja, viktig å understreke at dette ikke er en gamling!

Det kan være gjort av en som, ved ulike henvendelser, kan ha som vane/er opplært til å oppgi fødselsdato når denne oppgir navn.
Senast redigerad av Kokadu 2022-09-29 kl. 00:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback