Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Uthevet: Her er du inne på noe vesentlig tror jeg. 0906-anropet ble først besvart, men avbrutt etter 3 sekunder, så en sms 4 minutter senere med et spørsmål, og hun svarer altså ikke før sms 1048? Det også skurrer kraftig ja.
Jeg vet ikke jeg, om dette skurrer kraftig. Det er visst mye folk reagerer på, som jeg synes er helt normalt.
I mitt liv kan jeg og mannen tråkke ned i hverandres sandaler, og det er helt normalt. Hvorfor skurrer det når det skjer i Hagen huset?
I mitt liv går det fint an å ringe opp igjen på ettermiddagen, om min mor ringte meg på formiddag. Særlig om det var om ee barnepike oppdrag jeg hadde ordnet på annet vis.
Jeg kan fint også ringe to-tre ganger på rappen om familiemedlem ikke svarer straks.
Om jeg blir urolig for barn eller eldre som er alene, vet jeg det som regel er fordi de ikke hører telefonen. Ikke fordi de har fallt eller brent ned huset. Jeg ringer nok mange ganger, uten at jeg nødvendigvis stikker fra jobb på rappen.
Jeg sjekker telefonen når jeg står opp, og har den i lomma. Jeg vet derimot at det verken er slik for min far eller mor. Det er ikke merkelig at AEH ikke var aktiv på telefonen de første 90 minuttene av dagen, bortsett fra å sjekke værmelding på Kvitfjell. Noen fant det mistenkelig.
Dette er i mine øyne helt normal adferd. Mye folk, politi og journalister fremhever som mistenkelig, skurring, rart er helt normalt. Dette å ikke svare straks inkludert.