Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det normale er å arbeide hvis man trenger penger. Det er ikke slik at man går på sykehuset og føder, og deretter mottar penger og luksus livet ut.

for louise angelica er det det kjenner til flere slike, det er mer vanlig enn du tror, bare se deg om i verden, aeh hadde ingen krav, og folk beskriver dama som intelligent. Hun stod på minst mulig i arbeidslivet og tjente helt elendig. Og dette skulle hun få mens mannen var superrik nesten helt fra starten. 50 mill i formue er superrik etter min mening.
Citera
2020-08-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Du tenker at han er helt alene om det, og ikke har noen medhjelpere?

Hvis han har arrangert ukjente, så tipper jeg de ikke vet hvem som står bak, at det finnes fora for slikt på det mørke nettet, men jeg får det ikke til å gå opp at han er den skyldige, for kidnapping er det verste og dummeste man gjør. Det er så ekstremt grovt og ekstremt avansert og risikabelt. Politiet vil alltid ha fokus på å løse slikt. Det finnes også enkeltopererende utenlandske kidnappingsligaer.
Citera
2020-08-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
GM (som jeg tror at ikke er familiemedlem av AEH) kan ha valgt den datoen (etter å ha sett TEHs bilder m.m. på FB) for å få politiet til å mistenke AEHs familiemedlemmer.

I politiavhør lenge før han ble siktet, har Tom Hagen sagt at han har følt seg overvåket før kona hans forsvant den 31. oktober i 2018.
Hagen «opplevde å bli beglodd» og mistenkte at personer hadde vært på eiendommen, i garasjen og rundt huset.
Han har i avhør hatt en teori om at den eller de som sto bak, holdt ham under oppsikt før kona hans ble utsatt for en alvorlig kriminell handling, og han ble krevd for nesten 90 millioner kroner i løsepenger.

Mener noen har fulgt med.
Også i tiden etter forsvinningen har Tom Hagen opplyst til politiet at det er «en kjensgjerning» at han har blitt spanet på. Han har sagt at han blant annet har lagt merke til «biler her og der»

https://www.tv2.no/a/11468453/

Det fetade i ditt innlegg Gina33 er en av de tingene jeg tenkte på her. Jeg tenkte ikke at det trenger å ha vært en som er eller var venn med han på FB, men at det var en person som fulgte med på hans FB.

I ett eller flere av de kryptoforumene som det har blitt postet informasjon om ble det også diskutert avlytting og stemmeforfalskere.

Tror du RU m flere står bak? Er disse kryptoforumene på det mørke nettet? jeg oppsøker ikke slike sider. Det har vært noen rykter om avlytting mener jeg, men jeg har ikke sett det. Stemmeforfalskere - hvorfor skulle ukjente kidnappere trenge det? Det er vel ekstremt usannsynlig?
Citera
2020-08-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nå må du slutte å skape deg, folk bruker ordet "mere" i hele landet. End of story!

Og hvis du har problemer med at jeg skriver, at jeg ikke tror at ordet er et bokmålord, på en spørrende måte, så får du ta deg en bolle. Du trenger ikke skrive lange tekster om hvor vidt det gjør deg opprørt og at du ikke orker å krangle - for det er bare det du gjør.

jeg vet ikke så godt i hvilken grad man sier mere lenger nord i landet, men det er langt mer vanlig å bruke det her på østlandet. de sier jo "meir" også lenger nord. trusselbrevet inneholder for øvrig ikke nynorsk.
Citera
2020-08-02, 12:32
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollsic
Er det mulig å spamme så sykt 😅 Har fulgt tråden en stund før jeg fikk meg bruker, og kvaliteten endret seg drastisk til det dårligere etter disse Kvinneguiden-brukerne havnet hit.
Heldigvis klarer flerparten her inne å fortsette den gode diskusjonen..
Innertier!

Har deltatt på tråden siden begynnelsen, og mitt inntrykk er også at majoriteten av KG-brukerne tok med seg derfra en kranglete og lite konstruktiv væremåte som har senket og fortsatt senker trådens kvalitet. De klaget jo også her på tråden over at de ble moderert så hardt på KG! Ikke overraskende at de ble moderert på KG antar jeg.

Konsekvensen er at flere som har innsikt og info periodevis eller varig lar være å poste.
Senast redigerad av Vossevangen 2020-08-02 kl. 12:38.
Citera
2020-08-02, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Det var en eller annnen svensk kis som postet "kallenavet" her først, var ikke minni
bedre lykke neste gang

minni har selv hevdet det en del ganger
Citera
2020-08-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Du råkade inte ta skärmdumpar av dessa poster!?

nei, jeg driver ikke med det, men jeg har nevnt det her inne, det lå ute i lang tid, og det var rart synes jeg.
Citera
2020-08-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag skrev förut att jag faktiskt tror att brevskrivaren inte är norrman .. men kan inte emotsäga dig på punkt efter punkt.
Det är inte så svårt för en engelsman eller tysk att klara av ae, norskt ö och å mm, det borde
vara något av det första man tänker på om man vill skriva "halvnorskt".
Tror fler än en person varit med om att författar brevet, dvs en skrev och en tipsade hur man
kunde få in en del fel.
Är inte översättare men arbetar med språk / skönlitteratur, och ser mest till den språkliga grunden i brevet, letar efter en basal utgångspunkt. Känns inte norskt för mig även om flera detaljer är norska.

Men törs inte fortsätta peka på det, jag vill helst inte chansa offentligt.

Tänker, om någon är lejd att begå mordet, kan det vara en utländsk person med kontakter och en av dem skrev, medan en norsk person kan ha hjälpt till.

Tror du är mer expert än jag.

Nei, det er jeg ikke. Jeg kan ikke analysere tekster. Ser bare helt åpenbare feil.
Citera
2020-08-02, 12:47
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
minni har selv hevdet det en del ganger
Veldig så personlig du tok dette med kallenavnet da?

Ja, hele saken egentlig...
Citera
2020-08-02, 12:48
Medlem
Citat:
hehehe, fyllesyk? har bare 64 meldinger til jeg skal lese og besvare en del av de.

Denne brukeren er fullstendig ute av kontekst og går inn for å ødelegge tråden. Er det lov for brukere under 18 år å delta her?
Anbefaler alle å ikke sitere eller svare.
Citera
2020-08-02, 12:49
Medlem
Citat:
er mann 2 den mannen som går ut fra metrosenteret og legger seg bak hettemannen på returen? vi ser ikke at de to følger hverandre når hettemannen stopper opp ved søplekassene og tar seg i hendene og går videre bak den stien som leder tilbake dit han kom fra
Ja, det er på returen :-)
Der hettemann1 stopper ved søppelkassene er han på vei mot andematplassen som er i nærheten av Hagens hus.
Der mann 2 kommer gående bak hettemann1 er hettemannen på vei tilbake mot ishallen.
Citera
2020-08-02, 12:54
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Denne brukeren er fullstendig ute av kontekst og går inn for å ødelegge tråden. Er det lov for brukere under 18 år å delta her?
Anbefaler alle å ikke sitere eller svare.
Ignorere, samt rapportere Gina for brudd på regel 2.02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in