Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-16, 14:17
  #27313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExcuseMe
Ok takk! Trodde du siktet til et eller annet intervju jeg ikke hadde fått med meg. Men jeg ser hva du mener, er nesten som han er på gråten, ja veldig usikker. Men om han skulle være uskyldig, så ville det og vært en "naturlig" måte å reagere på, at det går opp for han at hun er død? Vet ikke men.. Jeg får ikke bestemt meg for om han er skyldig. Trodd det fra første stund, men er en del som peker på at han ikke er det. Og hvorfor drepe i eget hjem om det er planlagt, liksom? Er jo lettere at han blir mistenkt da, og at kidnappingshistorien blir avslørt for å være falsk tidligere?

Ett sted må det skje, og hva er vel mer naturlig enn at en hjemmeværende kone blir kidnappet i hjemmet mens gubben er på jobb.
Det går jo ikke an å planlegge å kidnappe et offer et annet sted når de ikke engang vet om hun er der.
Citera
2020-05-16, 14:24
  #27314
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ett sted må det skje, og hva er vel mer naturlig enn at en hjemmeværende kone blir kidnappet i hjemmet mens gubben er på jobb.
Det går jo ikke an å planlegge å kidnappe et offer et annet sted når de ikke engang vet om hun er der.

Jo kidnappe ja, men ikke drepe? Er litt forskjell det. Hvis andre involverte så kan man jo tenke seg at de "kidnapper" for å drepe et annet sted?
Citera
2020-05-16, 14:24
  #27315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Virker dem ikke du ikke copy/paste linkene og lime dem i nettleseren?

Er det så vanskelig og fortelle hvem som løy om alibi her da? Uten å nevne navn?
Citera
2020-05-16, 14:30
  #27316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExcuseMe
Jo kidnappe ja, men ikke drepe? Er litt forskjell det. Hvis andre involverte så kan man jo tenke seg at de "kidnapper" for å drepe et annet sted?

Man kan også tenke seg at noe har sporet av underveis.
Det er skjelden at en plan går helt etter manus.
Citera
2020-05-16, 14:33
  #27317
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Er det så vanskelig og fortelle hvem som løy om alibi her da? Uten å nevne navn?
Nevø og nærmeste medarbeider V*gard Ebb*stad.
Citera
2020-05-16, 14:34
  #27318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Nevø og nærmeste medarbeider V*gard Ebb*stad.

Han på motorsykkel på FB ?
Citera
2020-05-16, 14:34
  #27319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Det komme nok ikke noe særlig med svar fra denne tenker jeg.Enten er dette RU selv,eller en som tar styring pga. ryktene. Eller rett og slett et stort nett troll Ikke vær naive.

Ja, tenkte tanken. Men hadde gjerne tatt i mot svar fra RU personlig også
Citera
2020-05-16, 14:34
  #27320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
https://www.vgtv.no/video/196151/uni...fra-kidnapping

Han ser bekymret ut. Og er klart ukomfortabel med situasjonen. Tror han er bevisst på at det ligger journalister i buskene. Han ser plaget ut. Men det gjør han nærmest på alle bilder.
Citera
2020-05-16, 14:37
  #27321
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Han på motorsykkel på FB ?
Ja
Citera
2020-05-16, 14:38
  #27322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Har det kommit någon förklaring på hur en 70-årig gubbe som är så dum på teknik att han nästan inte kan skicka e-post, plötsligt blir jätteintresserad av kryptovalutor och detta sker strax innan hans hustru blir kidnappad med krav på lösensumma i kryptovaluta?

Om det är sant att AEH ville skiljas och därmed göra anspråk på åtskilliga miljoner,
kanske en "gubbe på 70" (ingen ålder idag) kan bli intresserad av kryptovaluta om han
får hjälp av expert?
Den unga hjälpsamma mannen kunde nog klara det abetet, TH behövde bara betala.
Citera
2020-05-16, 14:41
  #27323
Medlem
Ser at VE er styremedlem i stiftelsen futurum
Citera
2020-05-16, 14:41
  #27324
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Man kan også tenke seg at noe har sporet av underveis.
Det er skjelden at en plan går helt etter manus.

Tja, ville vært dumt av de om det var etter plan ihvertfall. Enten for sterk motstand da eller en ulykke?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback