Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-08, 18:32
  #1
Medlem
Pågår just nu. Finland leder med 1-0. Medioker tillställning så här långt. Hoppas på bättre spel i andra halvlek.
Citera
2019-01-08, 18:35
  #2
Avstängd
Katapultens avatar
en av de värsta halvlekarna jag någonsin sett från sverige på januariturnen.

Anfallet är obegripligt.

Försvaret är otroligt darrigt med Jansson och Millosovic. (Som jag på förhand trodde skulle kännas stabilt)
Citera
2019-01-08, 18:37
  #3
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Pågår just nu. Finland leder med 1-0. Medioker tillställning så här långt. Hoppas på bättre spel i andra halvlek.

Gärna många byten i paus.
Citera
2019-01-08, 18:44
  #4
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
en av de värsta halvlekarna jag någonsin sett från sverige på januariturnen.

Anfallet är obegripligt.

Försvaret är otroligt darrigt med Jansson och Millosovic. (Som jag på förhand trodde skulle kännas stabilt)

Milosovic har ju varit virrig av de bitar jag har sett. Jag har bara sett i princip sista 10-12. Såg målet nu i paus, bör inte Milosovic ligga en halvmeter längre ner. Har verkligen Sverige inte haft ett enda skott på mål.
Citera
2019-01-08, 18:53
  #5
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Milosovic har ju varit virrig av de bitar jag har sett. Jag har bara sett i princip sista 10-12. Såg målet nu i paus, bör inte Milosovic ligga en halvmeter längre ner. Har verkligen Sverige inte haft ett enda skott på mål.

Japp verkligen. Nej Sverige har haft ett skott utanför haha
Citera
2019-01-08, 18:57
  #6
Avstängd
Katapultens avatar
Snyggt gjort av Jemejeff
Citera
2019-01-08, 18:58
  #7
Medlem
Lite bättre spel i öppningen av andra. Man kan dock förvänta sig mer även av detta orutinerade laget.
Citera
2019-01-08, 18:59
  #8
Avstängd
Katapultens avatar
Finland har bytt ut några spelare. Dags för Sverige att göra ett par byten?
Citera
2019-01-08, 19:04
  #9
Medlem
bagarn29s avatar
Där har Sverige tur, klar straff efter hand på Milosovic. Har Sverige några anfallare med i truppen, i så fall kan det vara idé att byta in dem nu.
Citera
2019-01-08, 19:05
  #10
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Där har Sverige tur, klar straff efter hand på Milosovic. Har Sverige några anfallare med i truppen, i så fall kan det vara idé att byta in dem nu.

Riktigt tur. Skulle såklart varit straff
Citera
2019-01-08, 19:07
  #11
Medlem
Gyökeres time. Nummer 18. Nu får vi se om han blir CF eller Winger. EDIT: CF. Ersättare Holmberg. Underbart.

Thern har imponerat mest hittils tycker jag i övrigt.

Janne är flyförbannad på dommaren hahahahahhaa
Citera
2019-01-08, 19:08
  #12
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Gyökeres time. Nummer 18. Nu får vi se om han blir CF eller Winger. EDIT: CF. Ersättare Holmberg. Underbart.

Thern har imponerat mest hittils tycker jag i övrigt.

Janne är flyförbannad på dommaren hahahahahhaa

Spännande med Gyökeres. Vill även se levi
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback