Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 17:12
  #1
Medlem
Hej! Jag har en samsung tv med tizen7. Försöker kolla på en serie via tvn och öppnar viaplay appen. När jag ska spela ett avsnitt så laddar det i över 1 minut och när jag väl kan börja kolla så finns det inget ljud. Har kollat så att programmet jag ska se fungerar som det ska på datorn och det fungerar precis som det ska. Är det någon mer som har en samsung tv och inte får ljud?
Citera
2019-01-09, 05:42
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Hej! Jag har en samsung tv med tizen7. Försöker kolla på en serie via tvn och öppnar viaplay appen. När jag ska spela ett avsnitt så laddar det i över 1 minut och när jag väl kan börja kolla så finns det inget ljud. Har kollat så att programmet jag ska se fungerar som det ska på datorn och det fungerar precis som det ska. Är det någon mer som har en samsung tv och inte får ljud?

Fungerar ljudet på andra smarttv-appar? Om ja så skulle jag först leta efter en ljudinställning på Viaplay om det finns, alternativt ringa Viaplays kundtjänst för att få hjälp av någon som kan detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback