Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 15:58
  #1
Medlem
VincentLels avatar
Står just nu:

Sitt namn, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Jag vill ha en 3. Den ligger i papperskorg. Kan vara förvirrande om man blivit citerad och försöker svara tillbaka.
Citera
2019-01-08, 16:01
  #2
Medlem
frasselitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Står just nu:

Sitt namn, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Jag vill ha en 3. Den ligger i papperskorg. Kan vara förvirrande om man blivit citerad och försöker svara tillbaka.
Det står:
"Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan"

Ligger tråden i papperskorgen så har du inte behörighet att posta något i tråden.

Sedan står det att tråden ligger i papperskorgen. Du får väl använda ögonen.
Citera
2019-01-08, 16:02
  #3
Medlem
Troll läser inte förklaringar de gör en tyck synd om mig tråd istället.
Citera
2019-01-08, 17:49
  #4
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Troll läser inte förklaringar de gör en tyck synd om mig tråd istället.

Kan mods posta i papperskorg?
Citera
2019-01-08, 18:25
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Står just nu:

Sitt namn, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Jag vill ha en 3. Den ligger i papperskorg. Kan vara förvirrande om man blivit citerad och försöker svara tillbaka.

Det där är ett meddelande som används på fler ställen än i papperskorgen. Det skulle därför behövas ett helt separat meddelande för just papperskorgen.

Vilket självklart inte behövs då det vore en övertydlighet. Allt framgår ju redan. Tråden ligger i papperskorgen. Det går inte att posta inlägg där. Inget är oklart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback