Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 10:55
  #1
Medlem
Hej,

Jag vill prova denna;

http://www.pro-hormones.co.uk/osta-max/

Och undrar ifall någon av er har använt er av den tidigare.
Frågeställningar;

1. Är företaget/produkten trovärdig?
2. Vilka fler preparat bör man tag med denna kur? Mariatistel, Omega-3 o.s.v.
3. Hur har ni påverkats av produkten?
4. Hur skulle ni anse att produkten fungerar på en 45dagars-cykel?
5. Övrig information som kan vara bra att veta.
Citera
2019-01-08, 19:17
  #2
Medlem
SpOeNdis avatar
1. Vet ej.
2. Upp till dig själv, det är ingen wow effekt av sarms men jag hade slängt in testo eller slängt in lite fler olika sarms tillsammans, så som rad140,mk677 och cardarine kanske?
3. Lite styrkeökning.
4. Dåligt, eller det beror på ditt mål, 12v hade jag kört.
5. Mini pct kanske behövs.
__________________
Senast redigerad av SpOeNdi 2019-01-08 kl. 19:23.
Citera
2019-01-08, 23:36
  #3
Medlem
Loafees avatar
Ett fåtal bekanta på lokala gymmet och från hemorten testade osta och kände effekt. Inget fantastiskt utan som en lätt knuff i rätt riktning.
Citera
2019-01-09, 10:08
  #4
Medlem
Jag har själv inte använt Ostarine, men några vänner har gjort det, så tänkte att jag ändå kunde tillföra något utifrån deras erfarenheter.

1. Vet inte. Det finns däremot ett antal pålitliga svenska shoppar som säljer Ostarine. Ett bra ställe att kolla på är hushboard.

2. Finns väl inget som är helt nödvändigt att ta medans du använder Ostarine. Mina vänner tog bara sina vanliga kosttillskott, t.ex. omega-3, mineraler/vitaminer osv.

3. De beskrev känslan av att vara på Ostarine som att konstant vara på kreatin, fast gånger 2, alltså mycket starkare. De orkade träna mer och oftare, samt att de kände att de återhämtade sig betydligt fortare efter träning. Resultaten efteråt var inte dramatiska, båda gick upp ca 1 kg i muskelmassa, samt förlorade ca 1 kg fett. Båda låg på ett kaloriöverskott på ca 10%. Bieffekterna beskrev de som väldigt milda, det största var att de kände sig extremt hungriga väldigt ofta, även efter en måltid. Båda körde en väldigt mild dos AI, men vet inte om det är nödvändigt. En av dem hade en ganska jobbig och konstant huvudvärk i 1 vecka i början.

4. 45 dagar känns väldigt kort. Kör på 10-12 veckor istället.

5. Aldrig fel att köra en lättare PCT efter. Vännerna kollade upp sina testonivåer efteråt och upptäckte att de hade en liten minskning av sina nivåer.
__________________
Senast redigerad av Kaifanut 2019-01-09 kl. 10:11.
Citera
2019-01-10, 18:16
  #5
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaifanut
Jag har själv inte använt Ostarine, men några vänner har gjort det, så tänkte att jag ändå kunde tillföra något utifrån deras erfarenheter.

1. Vet inte. Det finns däremot ett antal pålitliga svenska shoppar som säljer Ostarine. Ett bra ställe att kolla på är hushboard.

2. Finns väl inget som är helt nödvändigt att ta medans du använder Ostarine. Mina vänner tog bara sina vanliga kosttillskott, t.ex. omega-3, mineraler/vitaminer osv.

3. De beskrev känslan av att vara på Ostarine som att konstant vara på kreatin, fast gånger 2, alltså mycket starkare. De orkade träna mer och oftare, samt att de kände att de återhämtade sig betydligt fortare efter träning. Resultaten efteråt var inte dramatiska, båda gick upp ca 1 kg i muskelmassa, samt förlorade ca 1 kg fett. Båda låg på ett kaloriöverskott på ca 10%. Bieffekterna beskrev de som väldigt milda, det största var att de kände sig extremt hungriga väldigt ofta, även efter en måltid. Båda körde en väldigt mild dos AI, men vet inte om det är nödvändigt. En av dem hade en ganska jobbig och konstant huvudvärk i 1 vecka i början.

4. 45 dagar känns väldigt kort. Kör på 10-12 veckor istället.

5. Aldrig fel att köra en lättare PCT efter. Vännerna kollade upp sina testonivåer efteråt och upptäckte att de hade en liten minskning av sina nivåer.

Jag körde 8v ostarine och Cardarine och de var verkligen som du beskriver, lite bättre än kreatin med en sinnessjuk huvudvärk första veckan.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback