Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-07, 06:17
  #1
Medlem
Hej det så att jag fundera på att hoppa på en ny kur inför sommaren.
Min första kur va testo only 250mg/e5d utan pcd
Andra kur körde jag testo 250/e5d dboll 20mg/eod samt winnar i slutet det också utan pcd.
Varje kur höll i 12v ökat ganska bra i vikt definierad muskler.

Nu vet jag att det är viktigt med pcd efter en kur med jag tänkte lite fel i början med tanken på så lite doser.

Jag vill gärna köra nu en testo/tren A kur med winnar nånstans i slutet, och denna gången inkludera pcd Viktigt!!!!

Har ni nån bra kur upplägg samt dosering på tren A jag tänkte köra testoE 250/e5d
Tack för seriösa svar.
Citera
2019-01-08, 20:50
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
(FB) Kurfeedbacksmallen

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-09, 23:24
  #3
Medlem
Ålder: 32
Vikt: 105kg
Längd: 186cm


Styrkestats, bänk 95, böj110 och mark:120

Nuvarande kostupplägg: jag ska försöka lägga på mig massa/volym
Jag kör periodisk fast. Äter mellan 14-20 mycket protein lite kolhydrater.

Träningserfarenhet: gymat i snart 5år sidan om mycket kampsport. MMA thaiboxning.

Tidigare kurer: 1a dboll only
2a testo e 250 e5d only

3a testoE 250 e5d dboll 10eod 12v avsluta med winnar 50 e3d ca 3v innan avslutad kur
Som sagt jag tänkte inte mycket på PTC men efter jag läst om gyno och hört massa historier om vad folk har varit med om så har jag bestämt mig nu och lägga till dig.

Mål med kuren: bygga volym
Citera
2019-01-10, 00:34
  #4
Avstängd
Brukar inte säga det men här undrar man ju, 5 år träning 3 kurer och dom statsen? du har gjort något väldigt fel.
Citera
2019-01-10, 17:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Brukar inte säga det men här undrar man ju, 5 år träning 3 kurer och dom statsen? du har gjort något väldigt fel.

Som jag skrev, kombinerade styrketräning med kampsport. Men nu när jag lagt handskarna på hyllan, vill jag satsa mer på gymmet.
Citera
2019-01-10, 18:20
  #6
Medlem
ser fram emot denna kurrapport!
Citera
2019-01-10, 21:36
  #7
Medlem
Vill inte va elak men det är fan nästan en imponerande "bedrift" att inte lyckas få upp mer än 120kg i marklyft efter att besitta en kroppsvikt på 105kg, flera år av fysisk aktivitet i form av gym och mma. Sen läser jag att du har ett flertalet längre kurer i bagaget.
Haha bara på flashback...

Aja lycka till med byggandet och var rädd om hälsan!
Citera
2019-01-10, 22:17
  #8
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil007
Ålder: 32
Vikt: 105kg
Längd: 186cm


Styrkestats, bänk 95, böj110 och mark:120

Nuvarande kostupplägg: jag ska försöka lägga på mig massa/volym
Jag kör periodisk fast. Äter mellan 14-20 mycket protein lite kolhydrater.

Träningserfarenhet: gymat i snart 5år sidan om mycket kampsport. MMA thaiboxning.

Tidigare kurer: 1a dboll only
2a testo e 250 e5d only

3a testoE 250 e5d dboll 10eod 12v avsluta med winnar 50 e3d ca 3v innan avslutad kur
Som sagt jag tänkte inte mycket på PTC men efter jag läst om gyno och hört massa historier om vad folk har varit med om så har jag bestämt mig nu och lägga till dig.

Mål med kuren: bygga volym

Förbluffande. Tragiskt. 95 kilo i bänk och 120 i mark med tre kurer i ryggen!? Jag var på lägre kroppsvikt starkare än dig redan som natty 13 åring efter att ha gjort lite armhävningar och situps hemma i pojkrummet.

Därför föreslår jag att du modifierar ditt upplägg till 200 mg/dag tren a kombinerat med 1 gram testo ew tillsammans med 2-300 mg dbol ed resten av ditt liv.

Om mitt förslag till kur inte passar dig så SE FÖR I HELVETE TILL ATT GÅ TILL LÄKAREN OCH BESKRIV DIN EXTREMA KLENHET, TA VARTENDA TEST SOM BARA ERBJUDS FÖR ATT UTREDA OM NÅGOT ÄR ALLVARLIGT FEL OCH SE DÄREFTER ÖVER DIN KOST, TRÄNING OCH VILA!
Citera
2019-01-10, 22:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Förbluffande. Tragiskt. 95 kilo i bänk och 120 i mark med tre kurer i ryggen!? Jag var på lägre kroppsvikt starkare än dig redan som natty 13 åring efter att ha gjort lite armhävningar och situps hemma i pojkrummet.

Därför föreslår jag att du modifierar ditt upplägg till 200 mg/dag tren a kombinerat med 1 gram testo ew tillsammans med 2-300 mg dbol ed resten av ditt liv.

Om mitt förslag till kur inte passar dig så SE FÖR I HELVETE TILL ATT GÅ TILL LÄKAREN OCH BESKRIV DIN EXTREMA KLENHET, TA VARTENDA TEST SOM BARA ERBJUDS FÖR ATT UTREDA OM NÅGOT ÄR ALLVARLIGT FEL OCH SE DÄREFTER ÖVER DIN KOST, TRÄNING OCH VILA!

Shit va aggressiv!!! Slappna av lite. Klenhet! För 120 i marklyft!? Kom träffa nånstans ska jag visa dig klenhet.

Om detta stör dig så jävla mycket, läs och gå vidare med livet. 2019 och fortfarande har vi keyboards gangster
Citera
2019-01-11, 09:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil007
Shit va aggressiv!!! Slappna av lite. Klenhet! För 120 i marklyft!? Kom träffa nånstans ska jag visa dig klenhet.

Om detta stör dig så jävla mycket, läs och gå vidare med livet. 2019 och fortfarande har vi keyboards gangster


Lol, thuglife
Citera
2019-01-12, 10:24
  #11
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil007
Shit va aggressiv!!! Slappna av lite. Klenhet! För 120 i marklyft!? Kom träffa nånstans ska jag visa dig klenhet.

Om detta stör dig så jävla mycket, läs och gå vidare med livet. 2019 och fortfarande har vi keyboards gangster

Keyboards gangsters var det ja.
Citera
2019-01-19, 08:47
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil007
Ålder: 32
Vikt: 105kg
Längd: 186cm


Styrkestats, bänk 95, böj110 och mark:120

Nuvarande kostupplägg: jag ska försöka lägga på mig massa/volym
Jag kör periodisk fast. Äter mellan 14-20 mycket protein lite kolhydrater.

Träningserfarenhet: gymat i snart 5år sidan om mycket kampsport. MMA thaiboxning.

Tidigare kurer: 1a dboll only
2a testo e 250 e5d only

3a testoE 250 e5d dboll 10eod 12v avsluta med winnar 50 e3d ca 3v innan avslutad kur
Som sagt jag tänkte inte mycket på PTC men efter jag läst om gyno och hört massa historier om vad folk har varit med om så har jag bestämt mig nu och lägga till dig.

Mål med kuren: bygga volym


Tja ba!
Hur går det för dig med kuren?

Är också småsugen på köra tren testo och EQ på det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback