Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-17, 07:55
  #121
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Astrid kör båda loppen i helgen i dödens grupp. Blir farlig. Heja Ebba!

Heidi Weng är inte med i helgen. Någon som fegar ändå?

Kul nu har första lämnat in tipset, vi får se hur många de blir, håller med att första gruppen är dödens grupp synd att de är två svenskar i den
Citera
2019-01-17, 20:37
  #122
Medlem
rainbowias avatar
Två tips inne! Snart får man kämpa för medalj. Jag undrar om man får ändra inlämnat tips? Handen på hjärtat så kollade jag inte slutspelsträdet så noga då jag av tidsbrist skickade iväg mitt tips. Lär ev få en lucka imorgonkväll då jag kan finstudera trädet i detalj.
Citera
2019-01-17, 20:58
  #123
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Två tips inne! Snart får man kämpa för medalj. Jag undrar om man får ändra inlämnat tips? Handen på hjärtat så kollade jag inte slutspelsträdet så noga då jag av tidsbrist skickade iväg mitt tips. Lär ev få en lucka imorgonkväll då jag kan finstudera trädet i detalj.

Hehe, hoppas det kommer mer tips imorgon och kanske på lördag när man vet vilka som åker, ja byten får man göra
Citera
2019-01-17, 22:28
  #124
Medlem
Joelfrogs avatar
Hmm... Lite väl enkel lottning för Kalla, Nilsson, Ingemarsdotter och Neprayeva? Kommer någon äns att tippa emot dom
Citera
2019-01-18, 18:18
  #125
Medlem
Joelfrogs avatar
Okej, det kanske inte var så stor intresse eller? eller väntar alla till imorgon må tro?
Citera
2019-01-18, 18:28
  #126
Medlem
rainbowias avatar
Min slutsegrare Usse är inte med i sprinten. Vad är detta? Hoppar han distansen på söndag också?
Citera
2019-01-18, 18:32
  #127
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Min slutsegrare Usse är inte med i sprinten. Vad är detta? Hoppar han distansen på söndag också?

Jag tror inte han kör i Otepää, inte enligt Otepää tråden iallafall
Citera
2019-01-18, 21:19
  #128
Medlem
rainbowias avatar
Baldauf är inte med imorgon!

Två alternativ. Antingen så har utnämningen till deltagande i skidspelen gått honom åt huvudet och han glassar runder i Wien med en Bratwurst i handen tillsammans med ett fånigt leende. Eller så har han helt enkelt gått in i bubblan; VM-laddning. Var snett ute i Dresden där det dukades upp godbitar så finns säkert "grejor" att fila på.
Citera
2019-01-18, 22:07
  #129
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Baldauf är inte med imorgon!

Två alternativ. Antingen så har utnämningen till deltagande i skidspelen gått honom åt huvudet och han glassar runder i Wien med en Bratwurst i handen tillsammans med ett fånigt leende. Eller så har han helt enkelt gått in i bubblan; VM-laddning. Var snett ute i Dresden där det dukades upp godbitar så finns säkert "grejor" att fila på.

Synd ju! Skulle nog hoppas att han gick långt trots att jag inte tippat på honom Han har ju eventuellt chansen att bli uttagen i något lag till tour de vm annars om det inte går honom i huvudet
Citera
2019-01-18, 22:39
  #130
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Synd ju! Skulle nog hoppas att han gick långt trots att jag inte tippat på honom Han har ju eventuellt chansen att bli uttagen i något lag till tour de vm annars om det inte går honom i huvudet

Luskat lite. Det verkar som Baldaufs och Teresa Stadlobers paus var planerad. Så VM-uppladdningsversionen verkar troligast. Även Hauke och bror Stadlober skulle gjort likadant fast det tidiga tds-avslutet satte andra planer i verket. Typ, tävla sig i form.
Citera
2019-01-19, 10:33
  #131
Medlem
Joelfrogs avatar
Så här har vi tippat:
Citera
2019-01-19, 10:48
  #132
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Så här har vi tippat:

0 tips på Baldauf

Tack för sammanställningen. Gjorde nog en miss på Belo fast Teresa, Caldwell och Ragnhildarn är inte med idag *pust*. Härligt dock att Hennig tar poäng idag.

Edit. 0 tips på Astrid , ok...dödens grupp var det ju.

Edit 2. Halva ligan med Fabbepall.
__________________
Senast redigerad av rainbowia 2019-01-19 kl. 10:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback