Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 20:55
  #1
Medlem
somenknivs avatar
Hej.

Mina kunskaper är väldigt begränsade vad gäller anabola steroider, har aldrig tidigare använt, och man har ju även hört att man ska undvika konditionsträning pga risker det medför på hjärta etc.
Jag har dragit igång med träning igen efter ca 10 års uppehåll, har god grundfysik men levt väldigt osunt under dessa år, och i 35-årsåldern sätter det tydligare spår än när man var yngre.
Vilka anabola steroider är att föredra för kampsport (MMA/Thaiboxning) där mycket konditionsträning ingår? Är inte ute efter att bygga stora muskler, eller "kura" längre perioder. Snabb uppbyggnad och "förbränning" (få tillbaka hårdheten i kroppen och bort med "gubbfett").

Vill undvika att injicera ofta om möjligt. Jag är lite inne på någon/några av dessa, alternativt en blandning av alla tre: Testo, Deca/EQ, Masteron.
Är detta en bra blandning? Vad bör tänkas på? Tips på annat?

Tacksam för svar!
Citera
2019-01-06, 20:59
  #2
Medlem
Kallekalashs avatar
Finns massa om du söker runt lite.
Men hade kört enbart testo & eq. Bör komma upp på ganska hög dos på eq om det ska nå sin fulla poteintial
Citera
2019-01-06, 21:06
  #3
Avstängd
F.Hansens avatar
På sikt måste du ändå äta rätt för att behålla resultatet. Om du börjar att äta rätt nu och behåller bra kostvanor under lång tid får du samma resultat som efter avslutad kur och utan bieffekter. Antar jag, jag har inte hållt på med steroider själv, däremot tränat en massa kampsport.

Du har en tanke om snabb fettnedgång och naturligtvis tänker du ändra på din kost också. Det kanske fungerar, vad vet jag. Men om du gör samma sak utan steroider och låter det ta sin tid så är du på samma punkt inom en ganska snar framtid, om du inte tänkt kura livet ut.
Citera
2019-01-06, 21:07
  #4
Medlem
somenknivs avatar
Jag sökte lite, men förstår noll av alla benämningar och tips. Varför inte Masteron? Varför hög dos EQ?

Edit: Självklart har jag lagt om min kost och självklart förväntar jag mig inte bibehålla 100% av resultaten efter avslutad kur, men inbillar mig ändå att jag kommer kunna bibehålla fysiken något och får en bättre "grund" att fortsätta på, och snabbt resultat.
__________________
Senast redigerad av somenkniv 2019-01-06 kl. 21:11.
Citera
2019-01-06, 21:20
  #5
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Turinabol kör väl Jones så det borde väl vara ett bra preparat.
Citera
2019-01-06, 21:50
  #6
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somenkniv
Jag sökte lite, men förstår noll av alla benämningar och tips. Varför inte Masteron? Varför hög dos EQ?

Edit: Självklart har jag lagt om min kost och självklart förväntar jag mig inte bibehålla 100% av resultaten efter avslutad kur, men inbillar mig ändå att jag kommer kunna bibehålla fysiken något och får en bättre "grund" att fortsätta på, och snabbt resultat.


Om du ens ska märka av effekten på eq så bör du ligga på minst 600mg/ vecka gärna mer. Du kommer bli mer uthållig & få bättre syreupptagningsförmåga. De röda blodkropparna ökar så det bör man hålla koll på.
Dock blir man väldigt hungrig på eq, eller dom flesta blir det!
Sen tar det väldigt lång tid innan märkbar effekt, upp mot 10v på vissa. Så en kur under 15v känns onödigt, mitt tips är mellan 15-20
Citera
2019-01-06, 23:18
  #7
Medlem
somenknivs avatar
Tackar för svar!
Jag blev erbjuden preparat av märket Syntholan Technology, har ni erfarenhet av det? Bra grejer? Dåliga grejer?
Citera
2019-01-07, 08:38
  #8
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Skit i dedär istället. Bara fusk och väldigt osunt..
Citera
2019-01-08, 20:47
  #9
Medlem
-KarlAlfreds avatar
För vetskap: EQ förändrar kollagensyntes på så vis att proliferation ökar, dvs kroppen syntetiserar fler kollagenfiber som utgör muskelhinnor, fästen och ledband etc, men styrkan på fiberstrukturen minskar. Du får alltså fler men svagare fibrer som utgör ledband och muskelfästen bland annat.
Knappast en effekt man önskar om man sysslar med kampsport.
Vidare kan jag också meddela att 4-5mg/kgkv räcker gott och väl för att kraftigt uppreglera blodets förmåga att bära syre och på så vis öka kondition samt återhämtningspotential.

TS: Om du inte ens orkar bemöda dig med att läsa tills du förstår vilka prepp som är aktuella för dina ändamål så borde du helt ärligt avstå.
Skaffa en bra kostvana och styr upp rutinerna igen så du blir sund och träna på å var glad. Ett tips kan vara att skaffa hydrolyserat kollagen för att öka på ledstyrka och hälsan på muskelhinnor och fästen bl.a..

Ska dock vara lite snäll och ge dig ett par tips att utforska på egen hand för att ordna upp lite mer gynnsamma förhållanden för viktnedgång och återhämtningskraft; test e och anavar alternativt primobolan.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-08, 20:48
  #10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Skit i dedär istället. Bara fusk och väldigt osunt..

Fusk och osunt? Vad är det som är osunt menar du? Fusk kan man väl förstå men då behöver man ju också tävla, fanns väl inget som indikerade att TS ville kura för att vinna matcher?

För övrigt är Xanax värre än heroin på beroendeskalan och rejält skadligt. Ojämförbart med t.ex. en bra testo/primo-kur som faktiskt ÄR hälsosamt förutsatt att det sköts på rätt sätt med rätt dosering etc.


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-09, 06:15
  #11
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Fusk och osunt? Vad är det som är osunt menar du? Fusk kan man väl förstå men då behöver man ju också tävla, fanns väl inget som indikerade att TS ville kura för att vinna matcher?

För övrigt är Xanax värre än heroin på beroendeskalan och rejält skadligt. Ojämförbart med t.ex. en bra testo/primo-kur som faktiskt ÄR hälsosamt förutsatt att det sköts på rätt sätt med rätt dosering etc.


Mvh,

-Alfred

Jag tar inga droger. Hade idétorka när jag skapa mitt nick.
Citera
2019-01-10, 20:55
  #12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Jag tar inga droger. Hade idétorka när jag skapa mitt nick.

Betvivlar jag starkt, alltså att du inte tar några droger.
Bra dock att du inte tar xanax!

Men som sagt, dina kommentarer om AAS betvivlar jag i samma utsträckning som ditt uttalande om att du inte tar några droger så det vore ju kanon om du höll dina åsikter till just åsikter och inte klädde om de till uttalanden som liknar fakta. För det är fel.
AAS kan absolut vara skadligt men som med nästan allt annat i denna värld så är det dosen som avgör skadlighet samt hur substansen används. AAS används inom sjukvården för att hjälpa kroppen återhämta sig t.ex. - men då givetvis under rätt omständigheter och i korrekta doseringar.

Mvh,

-Alfred
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback