Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-06, 14:50
  #1
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Fler och fler svenska barn mobbas idag i våra skolor pga de inte är muslimer.

Svenska barn fryses ut, trakasseras och terroriseras både fysiskt och psykiskt. Detta är ett växande fenomen.

Kan du tänka dig att sätta en slöja på ditt barn för att skydda henne?
__________________
Senast redigerad av PenisOchPung 2019-01-06 kl. 14:59.
Citera
2019-01-06, 14:51
  #2
Medlem
Nej, däremot kan jag tänka mig att rycka av slöjor på regeringens importer ute på gatan! Islam har ingen plats i Väst.
Citera
2019-01-06, 15:05
  #3
Medlem
holmiums avatar
I Ariernas världsdel Europa nej !

Som gäst i ett land utanför Europa där slöja är påbjudet ja.
Citera
2019-01-06, 15:06
  #4
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Fler och fler svenska barn mobbas idag i våra skolor pga de inte är muslimer.

Svenska barn fryses ut, trakasseras och terroriseras både fysiskt och psykiskt. Detta är ett växande fenomen.

Kan du tänka dig att sätta en slöja på ditt barn för att skydda henne?

Nej men jag kan tänka mig repatriering av alla islamister och slöjförbud.
Citera
2019-01-06, 15:07
  #5
Medlem
Ja absolut. Hade jag lätt gjort om jag haft en dotter och hon ville gå påskkärring. Måla kinderna, sätta på en slöja och ge henne en kvast.
Citera
2019-01-06, 15:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
I Ariernas världsdel Europa nej !

Som gäst i ett land utanför Europa där slöja är påbjudet ja.
Ja, men inte för att man respekterar seden utan för att man inte vill riskera de möjliga konsekvenserna av att låta bli.
Citera
2019-01-06, 15:13
  #7
Medlem
hieroboams avatar
Javisst om jag av någon oförklarlig anledning bodde i ett muslimskt land där alla kvinnor bar slöja. Du kan testa i Sverige och berätta om din dotter blev mer eller mindre mobbad.
Citera
2019-01-06, 15:18
  #8
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Ja, men inte för att man respekterar seden utan för att man inte vill riskera de möjliga konsekvenserna av att låta bli.

Jag kan mycket väl respektera seden i ett annat kulturområde utanför Europa.
Det är inte vår sak att missionera utanför de länder och nationer som tillhör germaner och arier.
Citera
2019-01-06, 15:18
  #9
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Fler och fler svenska barn mobbas idag i våra skolor pga de inte är muslimer.

Svenska barn fryses ut, trakasseras och terroriseras både fysiskt och psykiskt. Detta är ett växande fenomen.

Kan du tänka dig att sätta en slöja på ditt barn för att skydda henne?
Nej, men jag kan tänka mig att avliva de som vill tvinga henne till det.
Citera
2019-01-06, 15:21
  #10
Avstängd
jouniboys avatar
Nej. Men det är synd om dom som behöver stå ut med muslimkackerlackorna i skolan. Vet att det finns en hel del svenska barn, både pojkar och flickor, som tvingas lyssna på "svennehora"-utrop dagarna i ända. Men Anton Lundin Pettersson har redan visat hur man tacklar det problemet.
Citera
2019-01-06, 15:22
  #11
Medlem
Eftersom ni svenska män har samma värderingar och åsikter om kvinnor och jämställdhet som muslimska män så borde ni svara ja på frågan om slöja. Den symboliserar ju de åsikter ni står för.
Citera
2019-01-06, 15:24
  #12
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Eftersom ni svenska män har samma värderingar och åsikter om kvinnor och jämställdhet som muslimska män så borde ni svara ja på frågan om slöja. Den symboliserar ju de åsikter ni står för.


Rasist
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback