Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 12:38
  #1
Medlem
thesyss avatar
Nu har vänster spak på min Xbox One-kontroll gått sönder igen. Samma fel som vanligt, den hackar till om jag vrider den medsols ungefär vid klockan åtta. Jag köper den vanliga Xbox One-kontrollen, någon som har tips på någon annan variant som kanske kan hålla bättre?
Citera
2019-01-06, 12:45
  #2
Medlem
https://m.prisjakt.nu/product/3202727
Citera
2019-01-06, 12:54
  #3
Medlem
jagvillknarkas avatar
Rekommenderar starkt kontrollen som ovan nämnda länkade till
Med den kan du byta ut spakarna osv var riktigt nöjd med min!
Den är dock dyrare än en vanlig kontroll men värt pengarna enligt mig. Mycket bekvämare med att använda
Citera
2019-01-06, 19:26
  #4
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillknarka
Rekommenderar starkt kontrollen som ovan nämnda länkade till
Med den kan du byta ut spakarna osv var riktigt nöjd med min!
Den är dock dyrare än en vanlig kontroll men värt pengarna enligt mig. Mycket bekvämare med att använda

Okej, tack! Problemet är ju att jag trycker in spaken för hårt så den går sönder - men du menar alltså att det då går att byta ut spaken på denna dosa?
Citera
2019-01-06, 20:18
  #5
Medlem
jagvillknarkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Okej, tack! Problemet är ju att jag trycker in spaken för hårt så den går sönder - men du menar alltså att det då går att byta ut spaken på denna dosa?
Yes du får med två olika spakar om jag minns rätt och dom sitter fast med hjälp av magneter så det är simpelt att byta ut dom!
Det sitter även 4 extra knappar på baksidan du kan ställa in så det blir tex knapp a eller b osv om du spelar mer seriöst
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback