Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-06, 16:46
  #13
Medlem
Konstigt att man tränat sig stor utan att ha följt tramset som TS presenterar. Lycka till med träningen TS.
Citera
2019-01-07, 10:02
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Konstigt att man tränat sig stor utan att ha följt tramset som TS presenterar. Lycka till med träningen TS.

Ska jag tolka detta som ett erkännande från din sida att du pissase på hero?
Citera
2019-01-07, 14:22
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sovasang
Ska jag tolka detta som ett erkännande från din sida att du pissase på hero?

Vet inte ens vem hero är. En kompis kände en snubbe som ställde klockan mitt i natten för att dricka protein. Tror själv det har en mindre påverkan på resultatet. Träningsschema är så mycket viktigare tror jag.
Citera
2019-01-07, 15:34
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Vet inte ens vem hero är. En kompis kände en snubbe som ställde klockan mitt i natten för att dricka protein. Tror själv det har en mindre påverkan på resultatet. Träningsschema är så mycket viktigare tror jag.

Hur fan kan du INTE veta vem gladiatorn hero är? Nåväl. Måste hitta klippet och tråden. Har för mig att han gick upp mitt i natten och åt potatis.
Citera
2019-01-07, 15:51
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sovasang
Hur fan kan du INTE veta vem gladiatorn hero är? Nåväl. Måste hitta klippet och tråden. Har för mig att han gick upp mitt i natten och åt potatis.

Senast jag kollade gladiatorerna under 90talet så hette en av dem Nitro. Och Gladiatorerna klassades som barnprogram. Känns som kvalitetsnivån på tv sjunkig med tanke på hur populärt det blivit.

Ja, du får hitta tråden.
Citera
2019-01-07, 19:23
  #18
Medlem
shitmagnets avatar
Så, "Styrkelabbet" har skrivit en slask-artikel för lite cash-in utan att behöva svettas alltför mycket och TS måste nödvändigtvis kommentera skiten med sina idiotiska slutsatser.

Problemet är bara att TS ej klarar att argumentera för sin sak: T.ex så säger "Styrkelabbet" att det "troligtvis" är bättre att inta kasein än Vassle inför längre fasteperioder som "över natten"... Då kommer TS och drar ur det blå att Hero minsann äter Kasein var tredje timme och att Vassle är bortkastade pengar till största delen.
Va i helvete, TS, är du full/hög/dum?
Citera
2019-01-08, 21:53
  #19
Medlem
Diabeteskomas avatar
Hur gick det för Hero, har han torkat upp och är han en pissbög eller är det ofrivilliga Golden Showers?
Stora frågor...

Kvarg kan vara gott dock.. Men sluta hänga upp er på muppdetaljer.. Allt övermupperi och trams med exakta scheman för ätning har mycket liten betydelse, någon ynka procent - för proffsen. Köka mat, få i dig av allt som behövs och tränna så att det utmanar kroppen.. Hur svårt kan det vara?
Citera
2019-01-29, 22:22
  #20
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sovasang
Hur fan kan du INTE veta vem gladiatorn hero är? Nåväl. Måste hitta klippet och tråden. Har för mig att han gick upp mitt i natten och åt potatis.

För att man inte kollar på tråkig och töntig tv? Jag har ingen aning om vem "hero" är eller att han åt var tredje timme. Men proteolys är också viktigt så att hela tiden "maximera proteinsyntesen" kan vara kontraproduktivt.
Citera
2019-01-29, 22:29
  #21
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sovasang
Ajajaj.
Dåliga nyheter för er:
Vassleprotein tas upp snabbt och ger en snabb och kraftig stegring av muskelproteinsyntesen, men det försvinner också snabbt från magen även om du tar en stor dos. Allt extra vassleprotein som du intar, utöver det som behövs för att maximera muskelproteinsyntesen, kommer bara leda till att mer protein används som energi och har alltså ingen ytterligare inverkan på proteinsyntesen.

https://www.styrkelabbet.se/kasein-eller-vassle/

Kanske ska ta det inte lugnare nästa gång?

Hade du hejat på Hero om han åt pommes var tredje timme också?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback